سکوت مسئولان در مقابل قیام ظلم به جمهوری اسلامی است/ دولت سیزدهم به سرعت برای ارائه خدمات اقدام می کند


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894537

خطیب جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه گفت;

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قدسپور گفت: یکی از خوبی های دولت حل مسائل و مشکلات کشور و عدم ورود به مرزهای موجود و عدم واکنش به انتقاد و قضاوت نادرست برخی رسانه ها است. و مقامات سابق

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قدسپور امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نقش هیئات و جماعات دینی در گسترش فرهنگ حسینی و رساندن عموم مردم به جامعه پیروی از مرجعیت سیدالشهدا، گفت: نقش این مراکز بسیار مهم و ارزشمند است و بار بزرگی بر دوش هیئت هاست.

امام جماعت موقت سمنان با اشاره به نقش مهم اربعین حسینی در جامعه اسلامی تاکید کرد: رشد جامعه زمانی اتفاق می افتد که عموم مسلمانان و حتی غیرمسلمانان که فطرت خداجویانه دارند حرکت کنند و اربعین این ظرفیت را داشته باشد. این جنبش در سطح بین المللی است.

وی با اشاره به ارزش بی‌اندازه عبادت سیدالشهدا، تصریح کرد: نقش اربعین حسینی و راه رفتن اربعین در اعتلای و تحرک طبقات پایین ایمان به حدی مؤثر است که می‌تواند مقدمه ظهور

کودسپور با استقبال از فرارسیدن هفته دولت و روز خدمات کشوری گفت: باید به مردم نشان داده شود که با انتخاب دولت اصلح و کابینه سیزدهم این مهم است که چه کسی رئیس جمهور در همه عرصه های داخلی و خارجی است.

امام جمعه این هفته سمنان با اشاره به نقش پر رنگ دولت سیزدهم در سیاست خارجی و روابط با همسایگان گفت: عضویت ایران در کنوانسیون ها و معاهدات مهم بین المللی و بازگشت سفرا به ایران نشان از قدرت دیپلماسی خارجی دولت دارد.

کودسپور با بیان اهمیت حفظ سرعت عمل دولت و دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم یادآور شد: یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم سرعت عمل در خدمت به مردم و حضور مستمر در زمین است. .

خطیب جمعه این هفته در سمنان در ادامه بیان کرد: مدیریت کارتبل با مدیریت جهادی و دلسوزانه بسیار متفاوت است و به عنوان نمونه این تفاوت در روزهای تغییر قیمت در استان سمنان مدیران استان سمنان تا نیمه های شب قیمت ها را رصد و کنترل می کردند. مشاهده شد.

وی با اشاره به جوان بودن دولت سیزدهم در انتصاب مدیران و وزرا افزود: با وجود دولت گذشته که دولت پیر و خسته ای بود که نمی توانست مشکلات را حل کند، اکنون تیم جوانی به دولت تزریق شده است.

کودسپور با بیان اینکه اولویت های درستی در دولت سیزدهم وجود دارد، گفت: یکی از خوبی های دولت این است که مسائل و مشکلات کشور را حل کند، در مرزهای موجود قدم نگذارد و به انتقادات و قضاوت نادرست برخی ها واکنش نشان ندهد. رسانه ها و اینها کارمندان قبلی هستند.

امام جمعه سمنان با اشاره به لزوم کاهش نقدینگی در جامعه برای کنترل تورم گفت: در دولت قبل آنقدر اسکناس چاپ شد و نقدینگی ایجاد شد که همچنان شاهد وجود مقادیر زیادی اسکناس جدید با امضای مدیران قبلی بانک مرکزی هستیم. بانک

کودسپور ضمن تبریک انتخاب استاندار سمنان به عنوان استاندار نمونه کشور گفت: مدیران تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و دولتی با زبان و عمل و اعتقاد قلبی خود دولت فعلی را همراهی کنند.

خطیب جمعه این هفته سمنان با اشاره به اتفاقات اخیر عراق گفت: از زائران ایرانی که برای اربعین حسینی می روند تقاضا دارم مشکلاتی را که در عراق پیش آمده با برادران ایمانی عراقی خود در میان نگذارند زیرا این یک مشکل داخلی است. در کشور عراق است.

وی با اشاره به راهبرد هوشمندانه آیت الله خیری مبنی بر چشم پوشی از ناآرامی های جاری در عراق، اذعان داشت: نقش قدرت های خارجی و کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا در فتنه های اخیر عراق روشن است و امیدواریم مقتدی صدر باشد. آیا مرجیت هوشیارانه عمل خواهد کرد و از رهبر انقلاب پیروی خواهد کرد.

قدس‌پور بیان کرد: عملکرد موسوی در فتنه 88 مستحق احکام سنگین و اعدام بود، اما نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب با او با مهربانی اسلامی رفتار کردند و همچنان با انتشار جملات مضحک و توهین‌آمیز از این مهربانی سوء استفاده می‌کنند. وی تصریح کرد: سکوت و عدم اعلام افرادی مانند علی لاریجانی، ناطق نوری و حسن خمینی و رئیس جمهور دولت قبل، اعلام رضایت و همدستی در اغتشاشات و ظلم نظام جمهوری اسلامی توسط این افراد است.

امام جماعت موقت سمنان با اشاره به اوضاع نابسامان کنونی کشورهای اروپایی گفت: اقتصاد به ظاهر ایده آل و قوی کشورهای اروپایی با تحریم گاز سبک روسیه فروپاشید در حالی که کشور ما با وجود همه تحریم ها و مشکلات و از نظر اقتصادی امنیت داریم. و فراوانی در کشور

وی با یادآوری تحریم های نابخردانه کشور در حوزه پزشکی به ویژه پانسمان فلج های کشورهای اروپایی، گفت: کشورهای غربی از تحریم استفاده ابزاری می کنند و در جایی خلاف میل آنها اتفاقی در حال رخ دادن است. تحریم خواهند کرد.

به گزارش مرات، مراسم اقامه نماز جمعه این هفته در شهر سمنان با حضور مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

همچنین پیاده روی جاماندگان اربعین ساعت 10 صبح مصادف با روز اربعین حسینی از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید