سکوی فضای مجازی رها شد/ تلاش دشمن برای تولید فیلترشکن های جدید با شکست مواجه شد


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918105

وزیر کشور درباره فیلترینگ گفت: نمایندگان خارجی فیلتر شده اند اما دشمن فیلترشکن جدید تولید می کند، کارهای مختلفی انجام می شود که زمان می برد اما در نهایت موفق می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع روحانیون و روحانیون شیعه و سنی خراسان جنوبی در حوزه علمیه رضوی بیرجند، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور که دشمن در بخش‌های مختلف دیده است، دولت و کشور در حال پیشرفت هستند و این پیشرفت پیروزی در دستان انقلابیون پاک برای دشمن قابل قبول نبود، به گفته رهبر معظم انقلاب، حرکت دشمن در حوادث اخیر ناشی از انفعال بوده است.

وی بیان کرد: احساس دشمن این است که ایران کشوری فراتر از خاورمیانه با انرژی فوق العاده در میدان و نفوذ است، بنابراین احساس می کند ایران با ورود به صحنه می تواند معادلات جهانی را بر هم بزند و در جنگ اوکراین ، توانست شانه های روسیه را سنگین تر کند.

وزیر کشور تصریح کرد: در حوادث اخیر کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان سعودی و به دنبال آن فرانسه و آلمان وارد عمل شدند و برنامه ریزی کردند. رسانه های مزدور نیز از برخی افراد مشهور و گروهک های ضد انقلاب برای جلوگیری از نفوذ مقامات ایرانی استفاده کردند.

وی بیان کرد: برخی از جوانان تحت تاثیر فضای مجازی و دروغ های بزرگ قرار گرفتند، برخی از آنها با آسیب های اجتماعی وارد ماجرا شدند به طوری که برخی حتی پدر و مادر خود را نپذیرفتند و برخی درگیر مشکلات غیراخلاقی و یا توهمات در فضای بازی اینترنتی قرار داشتند، برخی از آنها نیز برای کار در قالب شبکه آموزش و سازماندهی شده بودند.

واحدی گفت: اگر مسجد و مدرسه محله حفظ شود نقشه دشمن به نتیجه نمی رسد و باید نگران نبود جوانان در مسجد باشد.

و افزود: اینکه می گویند این نسل تغییر کرده است، دروغ است، البته چند نفر تغییر کرده اند و باید با کار فرهنگی به آنها اطلاع رسانی کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: دشمنان فکر می کردند و می خواستند القا کنند که اکثریت مردم کشور در خیابان هستند، این جوانانی که در اغتشاشات شرکت کردند فرزندان ما هستند و دلمان می سوزد که فریب دشمن را خوردند. دشمن می خواست به دروغ بگوید جوانان دهه 80 مخالف نظام بودند در حالی که افتخار ما به خاطر علیوردی دانش آموز شهید دهه 80 است که با این همه شکنجه داغ به رهبر انقلاب توهین کرد. در قلب آنها .

وی شروع اعتراضات اخیر را یک موضوع فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: این حوادث به بهانه فوت خانم مهسا امینی آغاز شد و در این مورد شخص رئیس جمهور تماس گرفت و تسلیت گفت: تشکیل تحقیق دادیم. کمیته و پاسخ قطعی بود، اما دشمنان تلاش، کردها، این موضوع را به یک موضوع سیاسی و امنیتی تبدیل کرده اند.

واحدی افزود: برخی اعتراضات و اغتشاشات را انقلاب جنسی خواندند زیرا عده ای به دنبال سلف مختلط، رفع حجاب و مسائلی مانند آغوش باز بودند و شعارهای زننده و توهین آمیز سر می دادند.

وی گفت: واقعیت این است که این نقشه توطئه‌آمیز دشمن بر اساس جریان سازمان‌یافته معارضان و برخی سلطنت طلبان، منافقین، گروهک‌های ضد انقلاب، داعش و برخی جوانان فریب خورده اجرا شد و برخی از حاضران و دستگیر شدگان حتی در وضعیت مالی خوب

وزیر کشور اعلام کرد: نام اتفاقات اخیر نهضت نیست. سازمان، رهبر و شعار خاصی وجود نداشت، پس هتکی شعار نیست، برخی می گویند این حرکت و اعتراضات مسالمت آمیز بوده است، در حالی که حدود 60 نفر به عنوان محافظ کشته شدند.

وی افزود: 3800 کودک در یمن کشته شدند اما هیچ یک از رسانه های خارجی و کشورهای دیگر چیزی نگفتند و 2 یا 3 نفر طبق روال قانونی و شفاف در کشور محاکمه شدند که رسانه های خارجی جنجال آفرینی می کنند.

وحیدی گفت: اسرائیل هشت میلیون نفر دارد و 30 درصد آنها در فقر مطلق زندگی می کنند اما از ما شکایت می کنند.

وی تصریح کرد: در حادثه گذشته شاهد پیچیده ترین و همه جانبه ترین تحرکات دشمن علیه کشور بودیم. آنها معتقد بودند که این اقدامات باعث نابودی نظام می شود. البته اگر این اقدام در جای دیگری اتفاق می افتاد، این سیستم از بین می رفت، اما سیستم ما قوی و قدرتمند است».

وزیر کشور گفت: در حوادث اخیر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نشان دادند که چقدر قوی هستند، بدخواهان نظام با موضوعاتی مانند عمامه زدن سعی در ایجاد ناامنی داشتند اما موفق نشدند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در نقطه تاریخی مهمی قرار داریم که هندسه تاریخ جهان در حال تغییر است و کشور ما با قدرت جلو می رود ایجاد تفرقه قومی و مذهبی.

وحیدی با اشاره به پایان عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل متحد، گفت: سالانه 7 هزار نفر در آمریکا به طرز فجیعی به قتل می رسند و برخی آمارها به 20 هزار نفر می رسد. 15 درصد از زنان در آمریکا مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند، حتی اخیراً می‌خواهند برده‌داری را در برخی از ایالت‌های آمریکا با رفراندوم لغو کنند، به همین دلیل زنان در کشور ما یا در آمریکا که وضعیت وحشتناک است در امنیت هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ گفت: پیام رسان های خارجی فیلتر شده اند اما دشمن فیلترشکن جدید تولید می کند، کارهای مختلفی انجام می شود که زمان می برد اما در نهایت موفق می شویم.

وزیر کشور افزود: در جنگ رسانه ای دشمن پول و شبکه زیادی دارد اما ما هم باید فعال باشیم.

وی گفت: بستر فضای مجازی متروک در صورت عدم کنترل، به کشتار جوانان بی گناه در سراسر جهان می انجامد. فضای مجازی مسموم که توسط جنایتکاران علیه بشریت اداره می شود، روح، فکر و ذهن جوانان را از بین می برد و هویت مردم را ربوده است.»

واحدی بر اهمیت جهاد تبیین تاکید کرد و تصریح کرد: اگر جهاد تبیین به درستی انجام نشود با خلأ و عقب ماندگی مواجه خواهیم شد و بیشترین مسئولیت در حوزه تبیین بر عهده روحانیت است.

و افزود: روحانیت نقطه شروع انقلاب و نگهبان آن است و بیشترین همدلی و دغدغه و تلاش برای راه پرافتخار انقلاب از سوی دانشمندان و روحانیت است.

و افزود: روحانیت نقطه شروع انقلاب و نگهبان آن است و بیشترین همدلی و دغدغه و تلاش برای راه پرافتخار انقلاب از سوی دانشمندان و روحانیت است.

وزیر کشور گفت: دشمن نیز نگران حضور روحانیت است زیرا تا روحانیت انقلابی و متعهد در صحنه نباشد، دشمن به نتیجه نمی رسد.

وی با بیان اینکه دشمن با روحانیت مشکل دارد، افزود: امام خمینی (ره) از این مجموعه بیرون آمدند و نهضت عظیم خود را آغاز کردند، رهبر معظم انقلاب نیز انقلاب را به پیش بردند و رئیس جمهور نیز از این مجموعه متولد شد. .

واحدی تصریح کرد: نقطه کانونی و نقطه تمایز قدرت ما بر دیگران و نقطه کانونی فرهنگی ما ولایت فقیه است که دشمن از آن ناراحت است. اگر ولایت فقیه نباشد دشمن می تواند کشور ما را به هر سمتی که بخواهد ببرد.

وی گفت: اگر امروز فراتر از یک قدرت منطقه‌ای عمل می‌کنیم به خاطر قدرت ایران است و آن قدرت اسلام را تحمیل می‌کند و دشمن می‌داند هنوز دیر نیست که فرش از زیر پایشان کشیده شود. ” “

دیدگاهتان را بنویسید