سیدیکی امام جمعه تهران درباره تورم در ایران: انگلیس و آلمان در وضعیت بسیار بدتری از ما قرار دارند، طبقات ضعیف آمریکایی له شده اند.

سیدیکی امام جمعه تهران درباره تورم در ایران: انگلیس و آلمان در وضعیت بسیار بدتری از ما قرار دارند، طبقات ضعیف آمریکایی له شده اند.

روز جدید کاظم سیدیکی خاطرنشان کرد: ارز ممتاز به جیب ثروتمندان رفت اما اکنون آن را برداشته اند که مصادف با جنگ اوکراین و روسیه است. الان همه دنیا از گرانی رنج می برند. بریتانیا و آلمان در وضعیت بسیار بدتری قرار دارند و طبقات ضعیفتر آمریکا در هم شکسته شده اند.

سیدیکی رئیس جمهور را مردی خواند که جان خود را از دست داد و آبروی او را خدشه دار کرد

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در سالروز آزادسازی خرمشهر و دفاع از روز زرفول روز مقاومت و استقامت در مراسمی که در مسجد صادقیه منطقه 10 تهران برگزار شد با اشاره به شهادت سالگرد امام زمان(عج) جعفر صادق (ع) فرمود: امام جعفر صادق (ع) این گل سرسبد انقلاب فرهنگی، علمی، اخلاقی و سیاسی است. به دنبال نهضت سیدالشهدا(ع) جامعه در خفقان به سر می برد.

وی فتح هرمشهر را پیروزی تاریخی، فراموش نشدنی و معجزه آسا خواند که آن را غیرممکن کرد. خدایا آزادم کن من به من نگفته ام.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنگ اقتصادی امروز برای ما یکی از آزمون های بزرگ تاریخ بود، گفت: امروز یک دولت معتبر، وفادار و شهیدپرور داریم. من و آیت الله رئیسی به زیارت قبور شهدای بهشت ​​زهرا و 72 نفر دیگر رفتیم. به مسئول بهش زهرا گفت جای ما را اینجا نگه دار. این نشان از آمادگی آنها دارد.

سیدیکی رئیس جمهور را فردی که جان خود را از دست داده و آبروی خود را از دست داده است، بیان کرد: زمانی که نامزد ریاست جمهوری شدم به من گفت که امروز رئیس قوه قضائیه شدم و می توانم یقه بگیرم اما حالا می روم جایی. یقه ام را می گیرند نه اینکه نمی دانم، اما کسی را نمی بینم، آنها به دولت بدهکار بودند و زیرساخت ها را خراب کردند. فدای آبرویم.

او گفت: «چنین دولتی می خواهد برای شما کار کند. الان همه دنیا از گرانی رنج می برند. بریتانیا و آلمان در وضعیت بسیار بدتری قرار دارند و طبقات ضعیفتر آمریکا در هم شکسته شده اند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه نابسامانی های جهانی گریبان ما را هم می گیرد، اما بدانید که این همان جنگ هشت ساله است، گفت: اگر مقاومت کنیم و از حکومت سرپیچی کنیم پیروز هستیم. ما در جنگ حزبی زندگی می کردیم، هیچ انتظاری از دولت نداشتیم، صندوق بچه می فروختیم و زیورآلات عروسمان را به جبهه می فرستادیم. امروز هم جنگ اقتصادی و تبلیغاتی است. نذر کنیم و در جهاد با دولت همراهی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید