سیدیکی: وضعیت مردم بهتر از اول انقلاب است

آیت الله کاظم صدیگی شنبه شب در ایوان امام خمینی (ره) حرم رضوی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران تحت فشارهای بین المللی و ایجاد آشوب های مختلف برای بیشتر شدن است. از 40. فشار بی اثر است.

سیدیکی: رفاه مردم بهتر از اول انقلاب است

وی به حرکت مقتدرانه انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: عده ای فکر می کردند که جوانان و مردم در این انقلاب از نظر فرهنگی ضعیف هستند، اما واقعیت چیز دیگری است، حتی جوانان از همان زمان به آرمان های انقلاب پایبند بوده اند. آغاز پیروزی.» افزایش یافت که شهید حاجی 24 ساله نمونه ای از حضور پرشور مردم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) است و نشان از رشد فرهنگی مردم دارد.

سیدیکی خاطرنشان کرد: ضعف حاکمیت دولت های لیبرال غربی منجر به شکاف طبقاتی در جامعه و در نتیجه فشار بر ضعیفان می شود.

وی به ناآرامی های کنونی کشور به دلیل گرانی دلار و کاهش ارزش پول ملی اشاره کرد و گفت: این درد ماست که به فقرا فشار می آورد اما وضعیت مردم نسبت به اول بهتر است. رفاه مردم از آن زمان بالاتر است، اکنون می بینیم که در هر تعطیلات مردم برای بیرون رفتن در کوچه پس کوچه های شمال کشور صف می کشند که نشان از سطح رفاه است. در کشور.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: البته فقرا همچنان با مشکلاتی مواجه هستند، هرچند این مشکلات نسبت به اول انقلاب بسیار کمتر است، اما مردم ولی ما هستند و این وضعیت در حد انقلاب برای کشور نیست و مردم، اگرچه این همه شهید تقدیم می کنند، لیاقت این مقام را ندارند.

سیدیکی گفت: اگر اصول پیشرفته اقتصاد مقاومتی رعایت می شد، وضعیت کشور به این نقطه نمی رسید.

وی همچنین به اتفاقات پس از انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: در این اغتشاش قدرت های بزرگ به بهانه ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری عده ای را به خیابان های تهران کشاندند اما چون خدا با آنها بود. مردم و انقلاب «شورش خاموش شد.

سیدیکی گفت: امروز روز اتحاد و حمایت از یکدیگر است، امروز روز آشوب نیست، هرج و مرج ناسپاسی محض است، امروز همه باید هر کاری را به نفع مردم انجام دهند و در این راه نگران نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید