سیروس دین محمدی به استقلال درباره سپاهان هشدار داد

سیروس دین محمدی به استقلال درباره سپاهان هشدار داد

سیروس دین محمدی در گفت وگویی درباره وضعیت تیم استقلال و همچنین شرایط اسکوچیچ در تیم ملی نکات جدیدی را بیان کرد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

*سپاهان با حذف از آسیا روی ادامه مسابقات لیگ تمرکز خواهد کرد و برای استقلال تلاش زیادی خواهد کرد. در فوتبال شرایطی پیش می آید که می گویند مربی روی لبه تیغ است، مثل شرایطی که محرم نویدکی در سپاهان دارد. تنها تفاوت استقلال و سپاهان در این است که نماینده اصفهان در بازی است. استقلال سه بازی تدارکاتی انجام داد، عدد بدی نیست اما شرایط سپاهان بهتر است.

* استقلال باید آرام و متمرکز باشد و به قهرمانی فکر کند اما برای پیگیری عجله نکنیم زیرا ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. مهمترین چیز برای یقه آبی این است که با آرامش و تمرکز بازی کند.

* در مورد اینکه یحیی گل محمدی گفته به تیمی کمک کرده تا بالاتر از آنها باشد، باید بگویم که اگر استقلال تا اینجای فصل بالای جدول باشد، درست است و خوب کار می کند. استقلال در چند دیدار تنها یک موقعیت داشت و آن را تبدیل به گل کرد. این نشان دهنده خوبی یک تیم است. استقلال در مسیر درستی قرار دارد و نیازی به دخالت در این مسائل نیست.

*در حال حاضر تغییر سرمربی تیم ملی منطقی نیست. اسکوچیچ زمانی تیم را به جام جهانی رساند که تیم ملی شرایط خوبی نداشت. درست است که اسکوچیچ مربی بزرگی نیست و مربی تیم های بزرگی نبوده است، اما منطقی نیست تیمی که به جام جهانی رسیده است سرمربی خود را عوض کند. ما نمی خواهیم جام جهانی را ببریم و هدفمان این است که از مرحله مقدماتی جلو برویم!

دیدگاهتان را بنویسید