سیستان و بلوچستان رتبه اول طرح نهضت ملی مسکن کشور را کسب کرد


ساعت: 19:06
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880318

دبیر هیئت مسکن سیستان و بلوچستان گفت: این استان با اقدامات مطلوب اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کشور مقام اول را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر هامون، عطا اله اکبری شامگاه شنبه در نشست بررسی و هماهنگی تولید مسکن در کشور که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزیر و مدیران کل راه برگزار شد، گفت: و توسعه شهری استانها که یکی از مهمترین دغدغه های دولت اشتغالزایی است در این استان با ساخت سریع و به موقع واحدهای مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر ایجاد امید به مالکیت در بین اقشار کم درآمد و با فعال سازی بیش از 12000 نفر در بخش های صنعتی مشغول به کار هستند.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به اینکه تلاش دولت بر ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای مسکن است، با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، امید به تحقق این هدف و مسکن اقشار مختلف به ویژه زوج های جوان افزایش یافته است. .

دبیر هیئت مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کل استان زمین برای ساخت 142 هزار و 204 واحد مورد نیاز بود که 166 هزار و 100 واحد مسکونی واحدها ارائه شده است.

وی افزود: این استان همچنان در اجرا و تامین زمین نهضت ملی مسکن پیشتاز استان های برتر کشور است.

اکبری با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در طرح نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال 5 هزار و 950 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محدوده تحت پوشش ادارات راه و شهرسازی قرار گرفته است. ، بنیاد مسکن و شهرک های جدید تیس و رامشار آماده بهره برداری می باشد. حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید