سیستم پرداخت یارانه در کشور معیوب است/ نیازمند عملیات بزرگ اقتصادی هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی و یارانه اصلاحات، گفت: متاسفانه سیستم پرداخت ما معیوب است و نیاز به اصلاح دارد و این نیازمند یک عملیات جدی اقتصادی است.

وی افزود: امروزه یارانه بیشتر به ثروتمندان پرداخت می شود تا نیازمندان که باید رویکرد خود را تغییر دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بابیان اینکه یارانه ها باید به معنای واقعی کلمه جهت دهی شود، گفت: یارانه ها باید به معنای واقعی کلمه هدایت شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی این اختیار را به دولت داد و گفت که دولت ارز 4200 تومانی را حذف کند و قیمت کالاهای اساسی افزایش نیابد و قیمت ها حفظ شود.

سلیمی تاکید کرد: دولت باید به خوبی مراقب باشد که فقرا آسیبی نبینند و در تصمیم گیری ها به فقرا توجه شود و نه تنها قشر مرفه و بالای جامعه دیده شود، بلکه نگاه اقشار متوسط ​​و ضعیف نیز دیده شود. باید به طور کامل حمایت کند.

وی بابیان اینکه دولت در هر تصمیمی که می گیرد باید با مردم صحبت کند، خاطرنشان کرد: دولت باید به مردم شفاف سازی کند که چه تصمیماتی گرفته می شود و تصمیمات نباید پشت درهای بسته باشد بلکه باید شفاف به مردم ابلاغ شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خاطرنشان کرد: اقناع مردم از تصمیمات ضرورت مهمی است که باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد و آرامش روانی جامعه همواره مد نظر دولت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید