سیستم کاری جواد نکونام در استقلال تعریف شده است

سیستم کاری جواد نکونام در استقلال تعریف شده است

تمرینات فصل گذشته استقلال در حالی در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد که هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند و تنها افرادی که اجازه ورود به مجموعه ورزشی انقلاب را داشتند و علاقه مند به تیم استقلال بودند در پایان تمرین می توانستند با آنها دیدار کنند. دیدار کادر فنی و بازیکنان استقلال و گرفتن عکس یادگاری با آنها. اما جواد نکونام اعلام کرد که دور جدید تمرینات استقلال با حضور اصحاب رسانه و هواداران آغاز می شود.

هواداران استقلال در این فصل نقش مهمی در انتخاب سرمربی داشتند. اگرچه برخی مشکلات مانع از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال شد، اما این باشگاه سراغ گزینه های داخلی دیگری رفت و از انتخاب یکی از آنها به عنوان سرمربی دور نبود، اما هواداران به دنبال انتخاب جواد نکونام بودند و اصرار زیادی داشتند. در نهایت این باشگاه مشکل جواد نکونام را به عنوان سرپرست کادر فنی آبی ها قرار داد.

جواد نکونام اکنون با شروع تمرینات تیم استقلال در حضور هواداران قصد دارد از هواداران استقلالی ها قدردانی کند. او در فصل پیش رو به شدت به حمایت هواداران متکی بوده و در شرایطی کار خود را در آبی پوشان آغاز می کند که حمایت هواداران را با خود همراه می کند. این فصل یکی از معدود فصل هایی بود که باشگاه با نظر هواداران سرمربی خود را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید