سیمئون در دنیایی که ما از آن خبر نداریم!

سیمئون در دنیایی که ما از آن خبر نداریم!

شاگردان دیگو سیمئونه سخت تلاش می کنند تا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. آنها با 4 امتیاز به عنوان آخرین تیم گروه مقابل پورتو پرتغال وارد شب پایانی شدند. تیمی که حتی با تساوی هم صعود کرد.

کار شاگردان سیمئونه در این دیدار بسیار سخت بود و با مصدومیت زودهنگام و جدایی لوئیس سوارز کار دشوارتر شد. پس از حدود یک ساعت فشار میزبان، اتلتیکو در یک ضربه کرنر و ضربه گریزمان گل اول را به ثمر رساند و ورزشگاه دراگو را در سکوتی مرگبار فرو برد.

در میان این سکوت مرگبار شاهد دعوا و درگیری های عجیب بازیکنان دو تیم بودیم که داور را مجبور به اخراج دو بازیکن، یک بازیکن ذخیره و یک مربی کرد. در شرایطی که بازیکنان دو تیم مرتکب اشتباهات شدید و خجالت زده در جریان مسابقه شدند، پس از گل اول اتلتیکو دو بار به دلیل درگیری شدید بازی متوقف شد.

در این درگیری ها که تمامی اعضای دو تیم از بازیکن گرفته تا اعضای کادر فنی حضور داشتند، رفتار دیگو سیمئونه دیدنی، ماندگار و بسیار خاص بود. او با دستان بسته و چشمان بسته پشت سرش دعا کرد و دعا کرد که تیمش پیروز از این جهنم سوزان بیرون بیاید. جهنمی که در نهایت با پیروزی سه بر یک مقابل هواداران ال چولو ظاهر شد. این حرکت سیمئونه جالب بود زیرا معمولا در چنین شرایطی او را شخصیتی پرحاشیه و جنجالی می دیدیم.

سرمربی آرژانتینی که از محبوبیت زیادی نزد هواداران اتلتیکو برخوردار است، از ابتدای بازی مقابل پورتو با هیجان زیادی که ویژگی همیشگی اوست، در زمین حضور داشت و پس از به ثمر رساندن اولین گل تیمش، شادی عمیقی را در خود مشاهده کرد. چشم. شادی که همراه با دعای کودکانه اش در بحبوحه مبارزه بزرگ روی زمین، او را به دنیایی دیگر نشان داد. دنیایی که منحصر به ال چولو است و جنون و آرامش آن با دنیای معمولی متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید