شادی جهادگران؛ حل مشکلات مردم


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891129

باکار فعالیت جهادی را لازمه رفع مشکلات مردم دانست و گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فعالیت های جهادی نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ یاسین باوکار مسئول بسیج هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: اولین وظیفه گروه های جهادی خدمت به مردم است. جهادگران با قرار گرفتن در مناطق صعب العبور، بار سفر را بر دوش می گیرند و به مناطقی می روند که سختی های زیادی دارد و این سختی ها دستاوردهای بزرگی به همراه دارد.

مسئول بسیج هرمزگان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند حضور جهادگران در مناطق فقیرنشین تصریح کرد: تزریق امید و جریان انقلابی و کاهش فقر از دستاوردهای مهم حضور جهادگران در جامعه است و رفع مشکلات مردم مایه خرسندی جهادگران است.

وی با بیان اینکه بهترین راه حل مشکلات فعالیت های جهادی مبتنی بر خدمات رسانی به مردم است، گفت: امروز نیاز به فعالیت های جهادی بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: حضور در عرصه و محرومیت زدایی جهادی پسندیده است. اما استقامت در این راه و ماندن در مسیر محرومیت و خدمت و مبارزه با شیطان درون مهمتر است.

وی با احترام یادآور شد: انجام جهاد تبیینی از خواسته های امام خامنه ای است که جهادگران باید در تحقق این امر نقش موثری داشته باشند و در کنار خدمت به مردم، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای آحاد جامعه به ویژه جوانان تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولین محترم بسیج نواحی، گروه های جهادی و همچنین ریاست مجمع جهادگران هرمزگان است که راهنما و پشتیبان باشند و مشکلات و محدودیت ها را شناسایی کرده و بر اساس یک قانون حل کنند. برنامه ریزی دقیق و حساب شده، اقدام و در کنار این فعالیت ها، از جهاد تبیین غافل نشوید و خود را توانمند سازید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید