شاهد؛ افتخاری که نصیب همه نمی شود


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913944

در مراسم تشییع شهید جعفری اکثر شرکت کنندگان شهادت را افتخاری بزرگ می دانند که هرکسی شایسته آن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید داوود جعفری از شهدای مدافع حرم امروز در شیراز در حال برگزاری است و باز هم مردم آمده اند تا بگویند همیشه برای انقلاب و آرمان های مردم ایستاده اند. شهدا و آماده شهادت هستند.

سلیمانی یکی از بانوان حاضر در مراسم تشییع این شهید مدافع حرم گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم، این عزیزان رفته اند تا ما در امان باشیم و اکنون در مراسم تدفین آنها شرکت می کنیم. کوچکترین و کوچکترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

وی با طلب آمرزش از شهدا رو به دشمنان کرد و گفت: همه شیعیان ایران را می بینید که چگونه جان خود را فدای اسلام و دین و رهبر خود می کنند پس ما از شما نمی ترسیم.

سرباز یکساله ای که همیشه در مراسم شهدا حضور دارد گفت: ما باید همیشه پیرو رهبرمان باشیم زیرا اگر از رهبر کشورمان حمایت کنیم می توانیم مدعی باشیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

وی افزود: شهدا مایه افتخار و سربلندی این سرزمین هستند چرا که جان و تمام وجود خود را در راه دین و رهبر و انقلاب فدا کردند و در جهاد در راه خدا کشته شدند.

رزمجو با بیان اینکه باید پشت سر شهدا حرکت کنیم تا چشم دشمنان را کور کنیم، گفت: معاندان، دشمنان بدخواه ایران و هرکسی که می خواهد ایران را نابود کند باید بداند که به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید زیرا این انقلاب متعلق به این انقلاب است. به امام زمان (عج) و انشاءالله به او سپرده خواهد شد.

در میان جمعیت با خانمی آشنا شدم که بسیار شکسته و غمگین بود، دیدم شرکت کنم.

علیپور ادامه داد: این شهدا و سایر شهدا برای عزت، سربلندی و امنیت کشور و هموطنانمان رفته اند، بنابراین وظیفه ماست که برای حضور در مراسم این شهدا مقداری از وقت خود را صرف کنیم.

وی افزود: احساس عجیبی دارم و اشک هایم در دستانم نیست و مدام سرازیر می شوند چرا که به زندگی در کشوری که جوانانش اینقدر غیرت دارند افتخار می کنم.

این بانوی اهوازی که خواهر شهید نیز بود، افزود: این شهادت تسلی خاطر نیست، اما باید به خانواده ایشان تبریک گفت زیرا همه شایسته شهادت در راه خدا و همپیمانی با حضرت زینب (س) هستند. و حضرت زهرا علیهاالسلام چنین نکرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید