شجاعت و استقامت مردم کرد ناامیدی از تجزیه طلبان و استکبار جهانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، ویژه برنامه بزرگداشت چهلمین شهید فاطمه اسدی بانوی اول تفحص شده کشور با حضور سردار سید محمد باکرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان استان برگزار شد. و مسئولان خانواده شهید مجموعه فجر را برگزار کردند.

در این مراسم سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با گرامیداشت یاد و نام همه شهدای انقلاب گفت: انقلاب دور بود.

وی افزود: ظلم و خیانتی که اشرار مسلح و ضدانقلاب و گروه های مخالف به ویژه دموکرات های جنایتکار در حق مردم این استان روا داشته اند راه فرهنگ، منش و رفتار بد آنان را نشان داده است.

فرمانده پایگاه شهید شهرامفر گفت: سال هاست که این شاکیان جعلی و پیاده نظام آمریکا و جنایتکاران صدام بر امنیت مردم منطقه تمرکز کرده اند تا بتوانند به انقلاب عادلانه پیروز ما ضربه بزنند.

وی گفت: امروز این دشمنان با برهم زدن امنیت در این منطقه از کشور سعی در جلوگیری از سرمایه گذاری و توسعه دارند اما خون پاک شهدای ما همیشه مانع از اجرای نقشه های شوم آنها خواهد شد.

سردار حسینی افزود: دشمنان مردم این سرزمین شعار پاسداری از مردم کرد را سر می دهند و در عین حال خلاف آن را به مردم ثابت می کنند و نشان می دهند که تنها به دنبال منافع خود در منطقه بوده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حادثه سیرانبند و تفحص پیکر پاک شهیده فاطمه اسدی و شهادت جوانان این مرز و بوم نشانه جنایات آنان در حق مردم این دیار است.

وی گفت: چه جنایتی در تاریخ بالاتر از شهادت سرکوبگرانه شهید فاطمه اسدی است که این جنایتکاران در حق این شهید و خانواده اش مرتکب شدند که گواه خوی وحشیانه دشمنان این انقلاب است که جز نفرت چیزی نیست. و خواری برای آنها.»

سردار حسینی گفت: آنچه امروز ملت شریف کرد در برابر دشمن ثابت کرده است دفاع از انقلاب است که تا امروز بر این پیروزی ایستاده است.

19c981a6 1f4b 4880 b000 5071fce4e709 خبر خاکستری

شجاعت و استقامت مردم کرد ناامیدی از تجزیه طلبان و استکبار جهانی

در ادامه این مراسم کشور محمدی دختر شهید فاطمه اسدی گفت: اینجا کردستان است سرزمین مجاهدت های خاموش و رشادت ها و دلاوری های مردم این دیار و مسلخ آهو سرخ و شجاعت. .

وی افزود: آنچه جوانان در دل این سرزمین می خوابند و فریادهای مظلومانه آنان در دل کوه ها طنین انداز می شود و نشان می دهد که ایمان به خدا و وحدت کلمه و وحدت شعارشان در مسیر این انقلاب است. “

دختر شهید فاطمه اسدی ادامه داد: رشادت و استقامت مردم کُرد ناامیدی جدایی طلبان و مستکبران را در سراسر جهان برانگیخته و نوید بیداری همه ملت های آزادیخواه جهان را داده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف شهدای ما تنها کشته شدن نیست، بلکه هدف نهایی آنها دفاع از دین، استقلال و آزادی کشور است و دشمن باید بداند که شهدا ریشه در قلب و خاطرات مردم دارند. از این سرزمین و هرگز از دل مردم ایران بیرون نخواهد رفت.»

محمدی گفت: همانطور که رهبر معظم این انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست لذا ما و همه جوانان این انقلاب باید همواره راه این شهدا را ادامه دهیم.

وی گفت: دشمنان بدانند که ما یک تن هستیم و همیشه در رکاب رهبری با همه دشمنان روبرو خواهیم بود و جان گرانقدر خود را فدای استقلال و آزادی این انقلاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید