شرایط بهتری را برای بانوان فراهم می کنیم/ پیگیر مشکلات قهرمانان در این حوزه هستیم


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822419

حضور رئیس فدراسیون کشتی در اردوی تیم ملی بانوان آلیش؛

رئیس فدراسیون کشتی در اردوی تیم ملی بانوان آلیش حضور یافت و با اعضای تیم گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می شود، هم اکنون در خانه کشتی زنده یاد جهان بخت توفیق در حال برگزاری است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز با حضور در جمع اعضای حاضر در این اردو گفت: آلیش برای بانوان مورد حمایت فدراسیون کشتی است زیرا رشته ای است که مدال آور است و نتایج کسب شده توسط بانوان آلیش کار در مسابقات بین المللی این به ویژه در مسابقات جهانی نشان داده شده است.

دبیری اضافه کرد: البته حمایت کافی از سوی نهادهای ذیربط برای رفع مشکلات قهرمانان این حوزه وجود ندارد و سعی می کنیم به هر نحوی این مهم را پیگیری کنیم و شاهد باشیم که بانوان مدال آور آلیش نیز مانند سایر ورزشکاران از مزایایی مشابه بهره مندی از اشتغال در سازمان های مربوطه برخوردار شوید.

در این دیدار ورزشکاران حاضر در اردو مشکلات و درخواست های خود را با رئیس فدراسیون کشتی در میان گذاشتند و دبیر نیز گفت: فدراسیون حمایت همه جانبه خود را از کشتی بانوان اعلام می کند ضمن اینکه مشکلات شما را رصد می کنیم و شرایط بهتری را در کشتی ایجاد می کنیم. آینده. ما آن را برای شما فراهم می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید