شرایط ما مثل پرسپولیس و سپاهان/ اتفاقات پارسال امسال هم می افتد

ساعت: 22:37
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785421

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار فردا مقابل پرسپولیس یکی از سخت ترین دیدارهای فصل ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیع در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: ابتدا برای همه آرزوی سلامتی دارم. به تیم محترم و ارزشمند پرسپولیس، کادر فنی خوب و محترم و عوامل این تیم هم خیر مقدم می گویم. می دانیم مقابل چه تیمی بازی می کنیم. جلسات و صحبت های تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس همیشه نیاز به کلیشه دارد اما من به اصل ماجرا می روم.

وی ادامه داد: یکی از سخت ترین دیدارهای فصل ما فردا است چرا که پرسپولیس همیشه پرسپولیسی است و حریف سخت و قابل احترامی برای ما خواهد بود. از طرفی تیم ما روی تمام معیارها و زوایایی که باید از نظر ذهنی و تاکتیکی روی آن ها کار می کردیم متمرکز بود و هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی کپر رفسنجان گفت: قبلا هم گفته بودم که شرایط تیم ما به تدریج رو به بهبود است. هماهنگی و انسجام، همدلی و یکنواختی در تمرین و بین بازیکنانم کاملا مشهود است. من یک روند امیدوار کننده می بینم. امیدوارم این مشکل در نتایج منعکس شود.

وی افزود: سال گذشته این راه را شروع کردیم و کم کم به اهداف خود رسیدیم. ما حتی توانستیم فراتر از هدف تعیین شده پیروز شویم. امسال هم این اتفاق برای ما خواهد افتاد چون مسیری که در آن قرار داریم کاملا درست است و می توانیم با برنامه ریزی و تمایل درست به اهدافمان برسیم.

ربیعی گفت: بازیکنان از شرایط موجود آگاه هستند و شجاعت، درایت و تمرکزی که می توانیم در بازی فردا داشته باشیم، انشالله از این بازی بسیار سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی درباره محرومیت و مصدومیت تیمش برای بازی با پرسپولیس توضیح داد: این همه مصدوم نداریم. این اولین بازی فصل است که در آن از این قانون مستثنی هستیم. بازیکن محروم نداریم. شاید در بین بازیکنانم خسته شده ایم.

سرمربی رفسنجان درباره پنجمین دیدار خود با یحیی گل محمدی گفت: او دوست بسیار خوبی برای من است. من کار او را قبول دارم و او به من احترام می گذارد. در لیگ یک رو در رو بازی کردیم امیدوارم هر گروهی که شایسته تر است به نتیجه مطلوب برسد.

ربیعی درباره گلایه یحیی گل محمدی از برنامه ریزی لیگ توضیح داد: حق با من است. از طرفی حدود 10 روز پیش با سهیل مهدی صحبت کردم و با او موافقم. در مورد پرسپولیس و سپاهان هم همین وضعیت را داریم اما با این تفاوت که دو بازیکن مس در تیم ملی عمان حضور داشتند و از ساعت 20 روز 16 آبان به مصاف تیم ملی ژاپن رفتند. بعد از انجام سه پرواز در 26 آبان، بالاخره در 27 آبان به ما رسیدند. از مسقط به قطر و سپس تهران و از پایتخت کرمان آمدند.

سرمربی رفسنج گفت: آنها هم ریکاوری نکردند و مقابل چین و ژاپن بازی کردند. به دلیل خستگی جاده و عدم ریکاوری نمی توانم از آنها مقابل پرسپولیس استفاده کنم. با این حال به سازمان لیگ این حق را می دهم که در مقطعی لیگ را ادامه دهد و در تعطیلات نیم فصل و در پایان فصل به یک امتیازی برسد. بازی ها بسیار فشرده هستند. هر چهار روز یک بار باید مسابقه بدهیم و کارمان سخت می شود اما این امری اجتناب ناپذیر است و باید اطاعت کنیم.

ربی افزود: در نهایت برای شهر رفسنجان، مردم شریف و بزرگوار و کارگران بزرگ مس آرزوی سربلندی دارم. حتما بازیکنان ما می دانند چه تیم بزرگی و مردم عزیزی باید با تمام وجود بجنگند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید