شرط پرداخت نیمی از مشوق های سرویس مدارس یزد، ادامه فعالیت است.


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897137

مدرسی فرماندار گفت: نیمی از مشوق های در نظر گرفته شده برای رانندگان سرویس مدارس همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر یزد قیمت جدید خدمات مدارس شهر یزد را به اطلاع کلیه نهادهای مجاز رسانده است، اظهار داشت: رانندگان شاغل در این حوزه نگرانی هایی داشتند که به منظور رفع مشکلات و هزینه های مربوطه. برای رفع این نگرانی، استاندار محترم مصوب کرد دو وام 50 میلیون تومانی به آنها پرداخت شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات در دو فاز پرداخت می شود که فاز اول آن از مهر تا آبان ماه پرداخت می شود و در صورت ادامه فعالیت و به خوبی انجام کار، فاز دوم تسهیلات در مرحله دوم به رانندگان سرویس مدارس پرداخت می شود. نیمی از سال تحصیلی

مدرسی روند ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس را نیز بیان کرد: رانندگانی که می خواهند به عنوان سرویس مدارس مشغول به کار شوند پس از ثبت نام در سایت مربوطه خود را به یکی از 16 شرکت مجاز معرفی می کنند و در این مرحله صلاحیت آنها بررسی می شود و در صورت تایید، آنها را تایید می کنند. در مدارس معرفی خواهد شد.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه ضوابط و مقررات مربوط به نحوه کار و همکاری با مدارس مانند سال های گذشته است و تغییری در این زمینه ایجاد نشده است، گفت: امیدواریم با پرداخت این تسهیلات بتوانیم به عنوان بسته تشویقی توسط استاندار یزد ارائه شود. دغدغه رانندگان، خانواده ها و حتی مدارس برطرف شد و شاهد حل کامل این موضوع بودیم.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید