شروع تماشای بازار عید فطر و ماه مبارک رمضان / مردم اجناس با برچسب قیمت می خرند


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813618

منصوب مدیرکل زندانهای دولتی چهارمحال و بختیاری؛

محمدرضا عمرون گفت: طرح نظارت بر بازار زندان های دولتی از 14 اسفندماه در استان آغاز شد و در دو مرحله از 14 تا 29 اسفند و 1 تا 13 فروردین انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا عمرون مدیرکل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: طرح نظارت بر بازار توسط تعزیرات حکومتی از 14 اسفندماه در این استان آغاز می شود، این طرح در دو مرحله از 14 تا 29 اسفند و از 1 تا 13 فروردین اجرا می شود.
وی افزود: گشت های جنایی با همکاری سایر ارگان ها و ارگان های ذیربط از اصناف مانند میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها، کیف و کفش، پوشاک و … و همچنین منازل، پارکینگ ها، قالیشویی ها، خشکشویی ها و … بازدید می کنند. . ضمن نظارت بر بازار شبانه اید.
مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورت اطلاع از اغتشاشات بازار و صنف می‌توانند با 124 خبرگزاری صنعت، معدن و تجارت و 135 سازمان جنایی دولتی در اسرع وقت تماس بگیرند.
عمرون گفت: طرح پایش بازار که از 14 اسفند آغاز شده تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جریمه تخلفات بازار از سوی هیات وزیران افزایش یافته و بازدارنده خواهد بود به عنوان مثال جریمه 90 هزار تنی عدم احتساب قیمت کالا اکنون به 260 هزار تن افزایش یافته است.
مدیرکل زندان دولتی چهارمحال و بختیاری افزود: مردم باید از اتحادیه هایی که قیمت محصول خود را اعلام کرده اند خرید کنند. عدم درج قیمت کالا منشأ کلیه تخلفات است، زیرا مدیر فروش قیمت فروش محصول خود را اعلام می‌کند.»
عمرون گفت: فراوانی تخلفاتی که رخ می دهد عمدتاً عدم درج قیمت کالاها و به دنبال آن عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سپس گران فروشی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید