شرکت ملی نفت باید به تعهدات خود در قبال استان ایلام عمل کند


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881720

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

کریمیان گفت: می خواهیم در استان ایلام حضور سرمایه گذار داشته باشیم و شرکت ملی نفت به تعهدات خود در قبال استان ایلام عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز (26 تیرماه) در دیدار استانداری ایلام با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز استان ایلام که با حضور ” محسن خجسته مهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی. نفت ایران برگزار شد، وی گفت: مطالبات این جلسه مطالبات همه مردم ایلام است، مطالبات این دسته از نخبگان نیست چرا که رضایت مردم از نظام مهمترین اولویتی است که باید بر عهده مردم قرار گیرد. دستور جلسه.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: دانشگاه نفت یکی از مطالبات مردم برای تربیت نیروهای متخصص است و باید با تربیت نیروهای متخصص به این هدف برسیم.

سردار کریمیان افزود: به لحاظ ظرفیتی که داریم شاید جزو استان های درجه یک باشیم اما هنوز نقشی را که باید در توسعه استان ایلام داشته باشیم ندیده ایم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) خاطرنشان کرد: می خواهیم در استان ایلام حضور سرمایه گذار داشته باشیم و شرکت ملی نفت به تعهدات خود در قبال استان ایلام عمل کند.

وی در پایان گفت: اگر شرکت ملی نفت به وظایف خود به خوبی عمل کند می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم به امنیت پایدار منجر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید