شهرداری اراک باید به تعهدات خود برای تکمیل موزه دفاع مقدس عمل کند


ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812581

جامعه الائمه گفت: لازم است تا پایان سال جاری عملیات بزرگداشت شهدای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و شهرداری اراک انجام شود تا نسبت به انجام تعهدات خود اهتمام لازم را به عمل آورند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; دکتر فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امشب در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفاظت و نشر دفاع مقدس استان گفت: آنچه را که نیاز دارید داشته باشید.

وی افزود: مشارکت صنعت در تکمیل فرهنگسرای دفاع جهانی استان یک نیاز مهم است و اداره کل حفظ آثار هنری باید با در نظر گرفتن سیاست های رونق صنعت و مراکز صنعتی در این زمینه مشارکت داشته باشد.

استاندار مرکزی گفت: حراست مقدس باید در هویت و نمادهای شهر منعکس شود و رهبری شهرستان در این زمینه برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: جانبازان و شهدای دفاع مقدس ثروت بزرگ کشور هستند و باید از آنها به خوبی استفاده شود و از فرصت ها در این زمینه استفاده شود.

مولی الامام تاکید کرد: نامگذاری کوچه ها و اماکن شهری به نام شهدا از نکات برجسته مقام معظم رهبری است و شورای نامگذاری استان باید به آن رسیدگی کند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در استان مرکزی عزم و اراده کافی برای تکمیل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس دارند و در این راستا اقدامات و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید