شرکت های ماکارونی حامی انتخابات روحانی دولت سیزدهم را صادر می کنند


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839499

حسین امیدیان گفت: شرکت‌های تولید ماکارونی که از انتخاب روحانی حمایت کردند، دو ماه قبل از اجرای یارانه مردمی، تعهدات خود را به دولت واگذار کردند و کشور را در یک درگیری ناخواسته فرو بردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیدیان کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه عاقبت درگیری هایی که دشمن ایجاد می کند در پازل خداست، اظهار داشت: با وجود تلاش های دشمن برای ضربه زدن به نظام، نشر جهاد مثمر ثمر بوده است.

امیدیان افزود: شرکت های تولید ماکارونی که از انتخاب روحانی حمایت کردند، دو ماه قبل از تحقق یارانه مردمی، تعهد خود را به دولت تحویل دادند و کشور را در یک درگیری ناخواسته فرو بردند.

وی با اشاره به اینکه کشف و کشف کالا تعبیر ایران گرسنه و سیاه دشمن را خنثی کرد، گفت: علاوه بر جنگ اوکراین و روسیه، اوضاع جهان با نابسامانی اقتصادی مواجه است. غرب نمی خواهد سلطه خود را از دست بدهد و جهان به سمت قدرت شرق پیش می رود.

امیدیان گفت: جراحی های اقتصادی در مقیاس بزرگ و کنار آمدن با مشکلات سخت است. قوه قضائیه با سرعت حاکمیت حرکت نمی کند و انتظار مردم بیش از این است، هر چند روزانه گنج هایی کشف می شود و اقلامی به مردم بازگردانده می شود.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه روحانی دست به پروژه تنفر مسئولان از مسئولان زده است، گفت: مجوز واردات خودرو می تواند این فضا را تلطیف کند و واگذاری خانه های آماده به مردم می تواند قیمت نجومی مسکن را به هم بزند.

امیدیان گفت: متخلفان در تلاش هستند تا همه کالاها را گران کنند، بنابراین قوه قضائیه باید از این امر جلوگیری کند. مبارزه با واردات خودرو توسط افرادی انجام شد که به فکر اصلاحات بودند اما سازوکار مجلس و دولت فضا را آرام کرد.

وی افزود: نگران این هستیم که عده ای به بهانه طرح یارانه مردمی شاهد گرانی سایر کالاها باشند بنابراین قوه قضاییه باید دست به کار شود. البته اگر به دولت فرصت داده شود، شاهد تورم معکوس، ارزان شدن دلار و قیمت کالاهای اساسی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید