شعارهای مدیران ارشد مازندران از حرف تا عمل


ساعت: 22:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918521

مدیران مردمی به اقدامات و کارهای موثر و مثمر ثمر شما توجه کنند نه شعارهای داغ و آتشین شما، پس جهادگر باشید و در راه خدمت به مردم و خدمتگزار مخلص مردم باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روسای دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی باید بازوان توانمند و عملگرای استانی برای رفع مشکلات و معضلات متعدد مردم استان مازندران باشند.

استاندار محترم نزدیک به یک سال است که به عنوان کارمند برتر کشوری در استان فعالیت می کنند و در این مدت شعارها و سخنان و سخنان خوب و جذابی مطرح شده است، اما باید دید چقدر از این شعارها به واقعیت تبدیل شده است. کاستی های کار او و گروه ولایتمدار کجاست که کوهی از مشکلات در استان باقی می ماند و کی باید این گره ها باز شود.

مدیر محترم در خصوص صادرات مرکبات مازندران به کشورهای حوزه خزر و بهبود وضعیت کشاورزان این استان صحبت کردند، آیا کسی می داند امروز باغداران مازندرانی که مرکبات آنها به درستی پیش بینی نمی شود در چه وضعیتی هستند. به دلیل نبود و نبود بازار هدف صادراتی، چیزی برای خرید باقی نگذاشت. پس وعده های شما برای صادرات مرکبات از روستاها به روسیه چه شد؟

مصاحبه های متعددی در رسانه ها در خصوص عزم جدی برای مبارزه با جنگل زدایی و انفال انجام شد، حفظ جنگل به عنوان میراث ملی دغدغه گرانبهایی است که باید به آن احترام گذاشت جناب آقای استاندار، مدیرکل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای بازدید به جنگل ها بروید، جنگل های هیرکانی مازندران با حضور قاچاقچیان چوب به تاراج رفته است، گونه های اصیل این جنگل ها به طمع این سوداگران و سوء مدیریت ها در حال نابودی است. پس چه زمانی نوبت شماست که اقدام کنید • اگر نه، پس شما و نیروهای تحت امرتان باید با این مسائل برخورد کنید.

در مورد مشکلات و معضلات موجود در حوزه محیط زیست و مدیریت زباله و زباله در استان به ویژه ساری صحبت های زیادی از شما شنیدیم. معضل زباله به عنوان یکی از موضوعات اولویت دار در استان جای توجه بیشتری دارد، مردم مرکز استان سال هاست که پس از سال ها بی توجهی مسئولان شهری و استانی منتظر افتتاح زباله سوز در ساری هستند، اما وجود دارد. به نظر می رسد یک عزم راسخ برای حل این مشکل است.

تصمیم بر این است که سواحل دریا به صورت آزاد در دسترس مردم قرار گیرد، علیرغم اینکه سواحل فاقد امکانات اولیه بهداشتی هستند، اما همچنان مشاهده می شود که برای ورود به سواحل باید ورودیه دریافت کنند. چرا در مورد کارهایی که نمی توانید انجام دهید صحبت کنید؟

مدیران عزیز، مردم به اقدامات و کارهای موثر و پرثمر شما توجه کنند نه شعارهای گرم و آتشین شما، پس جهادی عمل کنید و به مردم خدمت کنید و خادم خالصانه مردم باشید.

حسین جمالزاده کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید