شعبه مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایلام راه اندازی شد

مدیرعامل بیمه سلامت ایلام:

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از راه اندازی شعبه استانی مرکز تحقیقات بیمه سلامت کشور در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت در استان ایلام وی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به لزوم گسترش پژوهش در تمامی واحدهای سازمان و استفاده از ظرفیت پژوهشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و تحقیقاتی استان ایلام، واحد استانی کشور مرکز تحقیقات بیمه سلامت در ایلام راه اندازی شد.

وی افزود: علاوه بر انجام پژوهش، برگزاری همایش های علمی، ترجمه آثار و کتب و مقالات خارجی و همچنین ایده های پژوهشی و ارائه عناوین علمی کاربردی در پژوهشگاه مورد حمایت سازمان بیمه سلامت قرار دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه محدودیتی برای اجرای پروژه ها در سطح کشور وجود ندارد و پس از تصویب هزینه ها در سازمان پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: طرح های استان نیز با مصوبه مورد حمایت مالی قرار می گیرند. شورای علمی استان

رحیمی با اشاره به اینکه در بحث پژوهشی تنها بهداشت و درمان مورد توجه نیست، بلکه هدف نگاه جامع و کلان به ایجاد مرکز تحقیقات بیمه بین المللی است، گفت: با توجه به توانایی استان، پژوهش باید انجام شود. در تمام زمینه های موجود انجام شود.

وی همچنین از پژوهشگران، معلمان دانشگاه ها و مراکز علمی استان دعوت کرد تا با ارائه پروژه و یا مشارکت در پژوهش با این مرکز جدید استان همکاری کنند.



آیا این خبر مفید بود؟