شلوغ ترین جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نوروز سال 1401.


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818235

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرپرست اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس، با اشاره به ظرفیت های گردشگری طبیعی استان، اظهار کرد: استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از جاذبه های گردشگری نشان داد که این استان در جنوب کشور است. بهار.



سعید طالبی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: 2700 اثر تاریخی و حدود 300 اثر طبیعی منحصر به فرد کهگیلویه و بویراحمد را به مقصد گردشگری کشور تبدیل کرده است.



سرپرست اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 27 اسفند ماه سال 1400 تاکنون 333 هزار و 161 نفر از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی استان بازدید کردند که رشد چشمگیری را در بخش های مختلف نشان می دهد. استان. “



وی تصریح کرد: صحن بی بی حکیمه(س) گچساران، آبشار یاسوج و چشمه بلکیس چرام یکی از پرترددترین جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال بود.



طالبی پور ادامه داد: رونق گردشگری در روستاهای استان و ایجاد سیاه چادر عشایری در کنار پخت غذاهای محلی در روستاهای گردشگری از نکات خوبی برای سفر به نوروز در کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید