شناخت حقیقت و معیارهای آن و گرفتن روایت های صحیح، دشمنان را در اهداف خود ناکام می کند


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901146

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با محکومیت اغتشاشات کشور و هتک حرمت مقدسات اسلامی تاکید کرد: استقلال، اقتدار و امنیت در ایران اسلامی به برکت خون ده ها هزار شهید گرانقدر به دست آمده است. در پرتو زحمات جوانان غیور ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد چراغ دین و معنویت و اسلام عزیز در این خطه سرافراز خاموش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرید نعیمی در گفتگو با صاحب نیوز درباره آخرین تحولات کشور اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده اسلام که در عرصه های مختلف دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند از هر بهانه و هر حربه ای استفاده می کنند. برای سلب آسایش و آرامش و خلقت مردم از بلاتکلیفی و هرج و مرج موجود در کشور بهره برداری کرده اند.

دکتر فرید نعیمی اظهار داشت: بدون شک این مصیبت اسفناک استکبار بی شرمانه نسبت به قرآن کریم و آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که مزین به نام الله و نمادی از غیرت و ناموس کشور و آسیب به اماکن مذهبی و مساجد، آسیب به اموال عمومی و خصوصی مردم و بی احترامی به اعتقادات اساسی ملت به ویژه پرچم عزای امام حسین (علیه السلام) نتیجه مزدوران مرز شکن است. اخلاق و انسانیت و در اوج ضعف و ذلت دست به چنین رفتاری زد. آنها غیر انسانی هستند.

وی تاکید کرد: تعرض به خادمان بزرگوار مردم در یگان های نظامی و انتظامی کشور که همواره مجدانه و خالصانه برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و مظلوم هستند، تنها راهبرد شوم دشمن است. تضعیف مواضع نظام اسلامی و عزت و وحدت ملت ایران منجیان برکف امنیت کشور هستند که گناهی نابخشودنی است و متاسفانه با ساده لوحی عوامل فریب خورده خود عواقب ناخوشایندی را در کشور به دنبال داشته است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد با بیان اینکه استقلال، اقتدار و امنیت حاصل شده در ایران اسلامی به برکت خون دهها هزار شهید گرانقدر و در پرتو تلاش غیورانه جوانان ملت ایران هرگز نخواهد بود. اجازه دهید نور دین و معنویت و اسلام عزیز بر آن بتابد، این خط پرافتخار باید خاموش شود، خاطرنشان کرد: سرانجام وعده پیروزی خداوند و پیروزی اسلام بر کفر و حقیقت اسلام قله بلندی را فتح خواهد کرد. جهان.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ضمن محکومیت شدید هنجارشکنی های اخیر که موجب آزردگی ملت شریف ایران به ویژه قشر فرهیخته شده است را محکوم می کنم. دانش‌آموزان آگاه و فهیم ایران اسلامی همچون گذشته با علم به قانون و ملاک‌های آن و دریافت روایات صحیح و معتبر، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، از آنان می‌خواهم دشمنان خارجی و عوامل فریبکار آنان را در داخل کشور در رسیدن به هدف ناکام بگذارند. اهداف شیطانی آنها، بگذار خدا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید