اتحادیه های مازندران با تلاش های خود در جبهه اقتصادی مخالفان خود را ناکام گذاشتند


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915086

روح اله سلگی گفت: تشکل های صنفی مازندران به ویژه کامیون داران با افزایش تلاش خود در عرصه اقتصادی، دشمنان را در ایجاد اخلال در روند خدمات رسانی به فعالان این نهاد ناکام گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روح اله سلگی شامگاه پنجشنبه در نشست سه ساعته با نمایندگان اصناف و کارفرمایان مازندران اظهار داشت: با تدبیر دولت سیزدهم راه خنثی سازی تحریم های سرکوبگر استکبار در مسیری مشخص در حال حرکت است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور ادامه داد: دشمن پس از شکست تحریم های فلج کننده و توقف فروش نفت با ایجاد بلاتکلیفی و هرج و مرج سعی در فرار سرمایه گذاران از کشور داشت.

این مسئول در تشریح گستردگی اغتشاش اخیر افزود: اغتشاشات اخیر به معنای کلمه براندازی بود که همه مخالفان در اجرای آن نقش داشتند.

وی با اشاره به عبور کشور از شرایط سخت تحریم، یادآور شد: در سایه وحدت و هم افزایی ملی، تمامی پروژه های ضد ایرانی دشمنان خنثی می شود.

سلگی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر دولت سیزدهم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری گفت: با بازگشایی مسیر پیوستن به سازمان های هماهنگ کننده بین المللی مانند شانگهای، اهداف اقتصادی کشور با وجود تحریم های استکبار قابل تحقق است.

معاون استاندار مازندران اجرای طرح های تحول آفرین در حوزه اقتصاد را نیازمند همکاری و هماهنگی فعالان بخش خصوصی دانست و افزود: بخش خصوصی پیشرو در اجرای طرح های عمرانی در کشور است.

وی با اشاره به همکاری موثر کارگران و تشکل های تجاری مازندران برای پیشبرد سیاست های محوری دولت افزود: عدم همکاری کارگران و کارفرمایان با توطئه شوم استکبار برای توقف اقتصاد کشور نشان از هوشمندی و بصیرت این امر دارد. کلاس پویا

سلاگی کارگران و کارفرمایان را دستیاران نزدیک دولت در حوزه اقتصادی خواند و افزود: دولت رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری و تولید را اولویت خود می داند.

همچنین نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران در سخنانی با تاکید بر همکاری و پیشگامی این تشکل ها در اجرای سیاست های محوری دولت تصریح کردند: اتحادیه های صنفی مازندران به ویژه کامیون داران با افزایش تلاش خود در جبهه اقتصادی موانعی بر سر راه وقفه ایجاد کرد که خدمات فعالان این سازمان ناکام ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید