شناخت خوبی از هندبال ایران دارم/ به زودی کار جدی خود را آغاز می کنیم


زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820800

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: شناخت بسیار خوبی از هندبال ایران دارم و به زودی تمرینات تیم ملی را با جدیت آغاز خواهم کرد.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران برای تماشای مسابقات لیگ برتر هندبال در اصفهان در اولین اظهارنظر رسمی خود گفت: شناخت نسبی تیم ملی ایران داشتم. هندبال ایران، اما به محض شروع مذاکرات برای هدایت تیم ملی ایران، شناخت دقیق خود را از هندبال ایران تکمیل کردم.

وی افزود: حتی لژیونرهای ایرانی را در فضای مجازی تماشا کردم و اطلاعاتی از لیگ ایران دریافت کردم و اکنون می توانم بگویم شناخت خوبی از هندبال ایران دارم اما قطعا با شروع تمرینات تیم ملی این اطلاعات بیشتر می شود.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران همچنین با اشاره به سفر به اصفهان و تماشای لیگ برتر هندبال گفت: ما در کشورمان ضرب المثلی داریم که افراد باهوش همه چیز را ثبت می کنند و افراد کم هوش هیچ چیزی را ثبت نمی کنند و به همین دلیل این جزئیات را فراموش می کنند. می دانم که اصفهان سه تیم فعال در لیگ برتر دارد و شنیده ام که تیم چهارمی هم به لیگ برتر هندبال اصفهان اضافه می شود و همچنین می دانم که اصفهان یکی از قطب های هندبال ایران است و امیدوارم این استان ادامه داشته باشد. به همین ترتیب و شاخصی در این زمینه باشد.

وویچ با ابراز خرسندی از فضای صمیمی و برخورد خوب با مردم ایران افزود: با وجود اینکه ایران با کشور من متفاوت است اما از همان ابتدا که سوار هواپیما شدم متوجه شدم مردم ایران خوب هستند. از همان لحظه ای که وارد ایران شدم متوجه شدم ایرانی ها بسیار مهربان هستند. امیدوارم به زودی تمرینات را شروع کنم و با هندبال دوستان ایرانی ارتباط خوبی داشته باشم.

وی در پایان درباره زیرساخت های هندبال ایران گفت: اگر بخواهم مثال بزنم باید بگویم دو سالنی که در اصفهان دیدم از هر نظر در بهترین وضعیت هستند. خیلی زود کار را شروع کردیم و مربیگری تیم ملی را آغاز کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید