شناسایی علل و عوامل حوادث تروریستی در افغانستان نیازمند اقدام عاجل است


ساعت: 21:11
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834197

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات تروریستی در افغانستان گفت: برای بررسی و یافتن علل وقوع چنین فجایع و همچنین شناسایی و مجازات جریانات و جریانات، اقدامات عاجل و عملی از سوی دولت مورد نیاز است. تنبیهات. عوامل پشت صحنه.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای حملات تروریستی علیه شیعیان افغانستان را محکوم کرد.

متن بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

به نام خدا

تکرار حوادث خونین تروریستی تروریسم تکفیری و مزدوران رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا و سرویس های امنیتی مرتبط با سلطه جهانی و نظام صهیونیستی در کشور برادر و دوست افغانستان که منجر به شهادت و مجروحیت بسیاری از مظلومان و بی دفاع به ویژه زنان شد. و کودکان برای بررسی و یافتن علل و عوامل این گونه بلایا و نیز شناسایی و مجازات جریانات و عناصر تأمین کننده امنیت این سرزمین اسلامی از جمله مدارس، مساجد و … نیازمند اقدامات فوری و مناسب، جدی و عملی دولت هستند. جاهایی که بر اساس استراتژی شیطانی کاخ سفید و دشمنان پیامبر اکرم (ص) به دین روی آورده اند.

شهادت های سرکوب شده شماری از دانش آموزان افغانستانی در مرکز آموزشی معتز و لیسه عبدالرحیم شهید به ملت شریف و مسلمان افغانستان تبریک می گوید و از خداوند کریم و نعیم برای مجروحان این رویداد آرزوی سلامتی می کند.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید