هر لرزشی بیماری پارکینسون نیست / تحلیل مغزی، اختلالات خود ایمنی و عوامل ناشناخته از علل مهم بیماری پارکینسون هستند.


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839243

نیک باخت گفت: خوشبختانه بیماری پارکینسون بسیار کم است و یک بیماری ارثی نیست و مردم باید در نظر داشته باشند که هر لرزشی بیماری پارکینسون نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیک باخت متخصص مغز و اعصاب در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: در بیماری پارکینسون، بسته به میزان ناپایداری و سفت بودن حرکات یا تغییر در لحن یا سرعت بیمار و شدت آن، درمان متفاوت است.
وی گفت: در مغز، واسطه های شیمیایی توسط سلول های عصبی برای ایجاد دستورات حرکتی در مغز استفاده می شود. این مواد نگهدارنده متوقف یا مختل می شوند و در نتیجه این حرکات اضافی ایجاد می شود.
نیک باخت گفت: گروهی از افراد با فرآیند انحطاط و انقباض مغز از جمله سلول هایی که واسطه های شیمیایی ترشح می کنند مواجه هستند که در این صورت حجم مواد مورد نظر کاهش می یابد و اختلال ایجاد می شود اما پزشک این کمبود را با استفاده از آن جبران می کند. دارو.”
این متخصص مغز و اعصاب افزود: از آنجایی که پارکینسون یک بیماری تحلیل برنده مغز است، مانند تمام اعضای بدن که تحلیل رفته اند، مغز ضعیف شده و در نتیجه بیماری شعله ور شده و خود را نشان می دهد.
وی ادامه داد: خوشبختانه بیماری پارکینسون شیوع بسیار کمی دارد، بیماری ارثی نیست و مردم باید در نظر داشته باشند که هر لرزشی پارکینسون نیست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید