شناسایی و جمع آوری بیش از 85 مورد توزیع غیرمجاز آب در زاهدان


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914758

رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان اعلام کرد؛

مرتضی نورا از شناسایی و جمع آوری 85 مورد توزیع غیرمجاز آب در شهر زاهدان خبر داد و گفت: توزیع های غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق مشترکان، تحمیل هزینه های سنگین در تامین و توزیع آب شرب در شهر زاهدان را به دنبال دارد. شبکه های شهری و روستایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی نورا در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: تیم تخلفات آب شهرستان زاهدان در بازدید از منطقه کلاته کامبوزیا و انتهای خیابان باقری شهر زاهدان موفق به شناسایی و جانمایی دو انشعاب اصلی به قطر 50 و 50 شدند. 40 میلی متر و نصب بیش از 85 شاخه.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی آبرسانی در این شهر برای ارائه خدمات بهتر و بهتر به مشترکان وجود لوله های غیر مجاز آب است، تصریح کرد: قیمت پایین آب مصرفی مشترکان از سوء رفتار مصرف کنندگان غیر مجاز شرب نیز جلوگیری می کند. آب وجود نداشت

ناظر آبفای شهرستان زاهدان افزود: استفاده غیرمجاز از آب به دلیل انشعاب بی رویه احتمال آلودگی و کاهش عمر شبکه آبرسانی را ایجاد کرده و متاسفانه هدر رفت آب را افزایش می دهد.

نورا با تاکید بر ارائه خدمات پایدار و سودمند به شهروندان زاهدانی گفت: انشعاب های غیر مجاز آسیب جدی به تامین و توزیع آب پایدار و تامین آب مطلوب مشترکان و همچنین مسائل آب و فاضلاب شهر زاهدان وارد می کند. عزم جدی و هماهنگی با دستگاه های قضایی و انتظامی داشته و با تشکیل اکیپ های متخلف برای حفاظت از تاسیسات آبی با این مشکل مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید