شهادت سید رضی نشانه دیگری از ذات تروریستی رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه:

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت شدید اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور سردار سید رضی موسوی، تصریح کرد: این اقدام رذیلانه و بزدلانه نشانه دیگری از ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری موج


، ناصر کنعانی اقدام تروریستی رژیم متجاوز صهیونیستی عصر امروز دوشنبه در ترور سردار سید رضا موسوی یکی از مستشاران ایران در مبارزه با تروریسم، دمشق را در منطقه مسکونی زینبیه به شدت محکوم کرد.

بلندگو وزارت امور خارجه این جنایت اسرائيل آن را اقدامی تهاجمی و تروریستی توصیف کرد و افزود: این اقدام رذیله و بزدلانه نشانه بارز دیگری از ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است.

کنعانی افزود: رژیم صهیونیستی در طول حیات پرافتخار خود با نقض مکرر و مستمر مقررات و موازین بین المللی مرتکب انواع جنایات شده و امروز نیز مرتکب اقدام تروریستی ناجوانمردانه و تهاجمی شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار سرافراز ملت بزرگ ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز این شهید والامقام، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت‌هایی است. حق اتخاذ تدابیر لازم و واکنش سریع نسبت به این اقدام را دارد.و جایگاه مناسبی را حفظ می کند.

سردار سیدرضا موسوی از مستشاران ارشد سپاه روز دوشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و از دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی بود که در عرصه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.


آیا این خبر مفید بود؟