شهامت، رشادت و استقامت حاج قاسم را شهدا گرفتند

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794573

فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت در تشریح ویژگی های حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی را سرباز و مطیع مطلق ولی فقیه می دانستند؛ در حالی که این سردار سلیمانی به عنوان یک سرباز تسلیم در برابر ولی فقیه محسوب می شد. لذا رفتار حاج قاسم به دستور مقام معظم رهبری صورت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار رحیم نوعی گام فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت صبح امروز در یادواره شهدای پارس آباد که با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، گفت: حسینیه: نظام و انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا و رزمندگانی است که جان خود را برای پاسداری از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کردند.

وی به تشکیل گروه تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: داعش توسط آمریکا ایجاد شد علاوه بر ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان، عاملی برای فراموشی اقدامات اسرائیل علیه مسلمانان.

وی گفت: دشمنان می خواستند با این تحریکات چهره نامناسبی از اسلام در جهان ارائه کنند.

وی ایثار و از خودگذشتگی فرمانده جبهه مقاومت را یادآور شد و گفت: حاج قاسم با این قدرت و عظمت وقتی به آستان حرم حضرت زینب (س) رسیدند آنقدر متواضعانه رو به زمین گذاشتند. و گريه كرد و گريه كرد كه اشك بر آنها ريخت كاشي حرم در حال فروريختن بود.

وی به تشریح ویژگی های حاج قاسم پرداخت و گفت: سردار سلیمانی سرباز و مطیع مطلق ولی فقیه محسوب می شد، لذا تمام دستورات و رهنمودهای حاج قاسم برگرفته از دستور مقام معظم رهبری بود، لذا شجاعت حاج قاسم و صبر از شهدا گرفته شد

0105623c 065f 4700 9d13 6ffcd097908d خبر خاکستری

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدری در ادوار مختلف تقدیم نظام اسلامی شدند، گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان می توان در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به راه و زندگی آنان ادامه داد و دشمنان را بیش از پیش ناامید کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) از جبهه مقاومت ولایت فقیه یاد کرد و گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه و پاسداری از آرمان ها و ارزش های نظام وارد میدان رویارویی با متجاوز شده اند. با نثار جان گرانقدر خود تاریخ انقلاب را از طرف خود ثبت کردند.

وی با تاکید بر اینکه ایران امروز جایگاه ویژه ای در منطقه دارد، گفت: این سرمایه بزرگ دستاورد راهی است که مردم طی کرده اند و شهدا، جانبازان و ایثارگران ادامه داده اند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه شهدا نباید فراموش شود، گفت: خون شهدا هیچ گاه از دست نمی رود و گرچه رفتن آنان ضایعه بزرگی برای جامعه و به ویژه خانواده های آنان است اما نتایج بسیاری به همراه دارد. و نعمت هایی مثل امروز.» این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می توان دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید