شهدای ارتش جزو مظلوم ترین شهدا هستند


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876507

معاون مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از اولین و بهترین ها در دفاع مقدس بود و هزاران فیلم و مستند توسط نیروی هوایی ارتش ساخته شد. جمهوری ایران مظلوم ترین قشر است دفاع مقدس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا امیر سرتیپ خلبان علیرضا رودباری معاون مرکز مطالعات راهبردی ارتش در یادواره کوم شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی کوم در ۲۶ خردادماه در سالن همایش های شهرداری کوم گفت: مقدس ناسازگاری با جهانی بود. استکباری که باعث شد برخی کشورها به ایران حمله کنند و این جنگ به گنجینه ای تبدیل شد که مفاهیم مختلف ایثار، شهادت، شهادت و ایثار و مقاومت را که در وجود هر رفیق ایرانی نهادینه شده است را به نمایش گذاشت.

رودباری افزود: این همه تلفات و مقاومت نقطه قوت ایران شده است و در حالی که کشورهای اطراف ایران ناامن هستند، ایران در نتیجه تلاش همه رزمندگان به جزیره ای امن تبدیل شده است.

معاون مرکز مطالعات راهبردی ارتش تاکید کرد: دفاع مقدس از روز اول آغاز یک تمدن اسلامی بود و به هویت ملی و تاریخی مردم ایران تبدیل شد.

وی گفت: دفاع مقدس یک جنگ مردمی بود و همه مردم از هر قشر، مذاهب، مذاهب، اقوام و زبان های ساکن در این کشور در این پیروزی شرکت دارند.

رودباری گفت: نمی توان گفت دفاع مقدس و پیروزی های آن متعلق به اقتدار و طبقه است. 19 باخمن وجود نداشت 22 باخمن حساب نمی شود.

نیروی هوایی ارتش اولین نیرویی بود که به حمله بعثی ها به عراق پاسخ داد و اولین جنگ و اولین تصرف خاک دشمن توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود. آنها انجام دادند.

رودباری افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از اولین و بهترین ها در دفاع مقدس بود و هزاران فیلم و مستند ساخته شده توسط دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مظلوم ترین قشر جهان است. دفاع جهانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید