شهیدی اسدآبادی که با بستن بندهای چکمه اش به شهادت الهام شد


ساعت: 14:33
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885348

سرپرست شهید کیجومارت گلامی در حالی که بند کفش هایش را می بست گفت: من خودم این بند ها را می بندم اما دیگر باز کردن آن دست من نیست و دیگر باز نمی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; در آستانه سی و هفتمین سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد و شکست ننگین منافقین هستیم. روزی که به عنوان آخرین برگ زرین هشت سال پاسداشت مقدس شناخته می شود.


در این روز منافقان 6 یک روز پس از پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد با حمایت صدام و رژیم بعث عراق، عملیاتی به نام سعادت ابدی را توسط ایران و در توهم آنها طراحی کرد. 48 دیده بان ایران اسلامی تسلیم نقشه شوم آنها خواهد شد. بدون شک سربازانی که با انجام عملیاتی به نام مرصاد جان خود را فدا کردند و از میهن دفاع کردند، به عملیات فروغ جاویدان منافقین پاسخ دادند و با پیروزی غرور آفرین همراه شد..


به همین مناسبت و به عنوان عذرخواهی، رزمنده ای از دیار شهید سید جمال الدین اسدآبادی را که نامش در جبهه های جنگ و دوران دفاع مقدس سرشناس و تاثیرگذار بود، معرفی کردیم.


فیروز محمودی فرمانده سابق سپاه اسدآباد در مطلبی عنوان کرد که هنگام اعزام به منطقه جنگی و جبهه منافقین در عملیات مرصاد، پاسدار شهید کیومرث غلامی در حین بستن چکمه های وی گفت: خودش آنها را می بندد، اما دیگر به من نیست که آنها را باز کنم و باز نمی کنم. یعنی شهادتش هم در دوم مرداد الهام شد 1367 او در عملیات مرصاد کشته شد و هرگز گره پوتین را باز نکرد.


شهید کیومارت گلمی فرزند محمدعلی در سال 1343 در روستای ملحمدره از توابع شهرستان اسدآباد چشم به جهان گشود..


روحش قرین رحمت باد


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید