شهیدی که هم تروریست و هم مستکبر را در منطقه شکست داد

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797652

به فرموده مقام معظم رهبری پیروزی در محور مقاومت، شکستن کمر گروه های تروریستی، خنثی سازی حضور مخرب آمریکا و ضعف و نابودی رژیم صهیونیستی و شهادت حاج قاسم که موید همه این موارد است. و راه روشنی را باز می کند میدان را پیروز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ دو سال از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی سرکش می گذرد چند روزی است که در آستانه دومین سالگرد شهادتش، نشریات معمولی با پویش #قهرمان، #قهرمان، تبدیل به ترند جهانی شده است. که به طور غیرمستقیم اشاره به حاج قاسم دارد و این نشان دهنده محبوبیت انسان در دنیاست.

وقتی دیدم همه اقشار جامعه برای حضور در این حرکت تلاش می کنند تصمیم گرفتم در آن شرکت کنم و با یک کارشناس سیاسی درباره نقش آمریکا و شرارت هایش علیه ایران و شهادت حاج قاسم صحبت کردم.

این کارشناس مسائل سیاسی بحث را با پاسخ به شبهه سیاسی معروف مبنی بر اینکه سابقه دشمنی آمریکا با ایران به لانه جاسوسی بازمی گردد، آغاز شد، برگردیم به تاریخ دشمنی آمریکا با ایران، اولین ورود رسمی آنها. 80 سال پیش اگرچه ایران در زمان جنگ جهانی دوم که کشور ما توسط سه کشور انگلیس، روسیه و آمریکا اشغال شده بود اعلام بی طرفی کرد. . به خاطر حاکمیت آمریکا، سال ها اجازه ندادند که آمریکا مدارس و دانشگاه های ما را به عنوان اشغالگر اشغال کند.

گلمعلی کریمی ادامه داد: این اشغال عواقب وحشتناکی در کشور داشت، اگرچه اعلام بی طرفی کرد، اما بیشترین تلفات را کشور ما متحمل شد. اما با وجود جنایات مسلم آمریکا، مردم و مسئولان آن در کشور محاکمه شده اند تا این بدی ها را بپوشانند و به افکار عمومی اجازه افشای عواقب این اشغالگری را که شامل قحطی، غارت غلات و غلات و غلات و غلات می شود را نمی دهند. گاوهای نظامی، تیفوس و هزاران بیماری ناشی از مهاجران.

وی گفت: دومین ورود کشورمان به حاکمیت کشورمان توسط آمریکا در کودتای 2832 (آژاکس) به فرماندهی روزولت این است که آمریکایی ها ابتدا ادعای رقیب انگلیسی ها و آقایان را دارند. دولت مصدق به آنها اعتماد دارد، اما با خیانت. دولت وقت ما و انگلیس را سرنگون می کند.

کریمی در ادامه به جنایت‌کارانه‌ترین صحنه‌های کاپیتولاسیون در سال 1343 اشاره کرد و گفت: کاپیتولاسیون اوج ذلت یک ملت، اوج ولایت کفار است، بنابراین برخی از مسئولان رژیم پهلوی استعفا دادند تا این‌قدر ننگ نباشند. قرارداد به نام آنها ثبت شده است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: بالاخره انقلاب اسلامی ایران پس از 37 سال مداخله آمریکا به پیروزی رسید و در آن زمان دولت موقت به آمریکایی ها گفت که باید از گذشته چشم پوشی کنیم. آنها همچنین اعلام می کنند که روابط ما دیپلماتیک است، اما با پول کارون. «نیروهای منطقه نقشه بسیار خطرناکی برای سرنگونی حکومت مذهبی و تقسیم ایران به شش دولت و دولت وابسته شامل ارمنستان، کردستان، آذربایجان، عربستان سعودی یا خوزستان اندیشیده اند. بلوچستان و ایران تحت فرماندهی آمریکا، اما با اقدامات هوشمندانه و دقیق دانشجویان پیرو خط امام در کشف به موقع و اقدام به موقع، سفارت آمریکا را که جولانگاه جاسوسی است، تسخیر کردند، مرگ و نجات نیروهای انقلابی کشور. از خطر فروپاشی که پس از آن فصل جدیدی در خصومت ایران و آمریکا شکل خواهد گرفت.

کریمی گفت: پس از پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق که مورد حمایت آمریکا نیز قرار گرفت، منطقه وارد فضای جدیدی می شود و در اینجا نقش حاج قاسم بیشتر می شود.
وی به ورود صدام به کویت اشاره کرد که منجر به حضور بیشتر آمریکا در منطقه شد، ابتدا دو جنگ در خلیج فارس آغاز شد، عراق از کویت بیرون راند و عراق را اشغال کرد و سپس در افغانستان مستقر شد. و منطقه را آنقدر بحرانی کردند که خاورمیانه جدیدی متولد شد و نتیجه آن جنگی 33 روزه بود که در آن شکست دو مناره در منطقه به رهبری آمریکا آغاز شد و به دنبال آن ظهور داعش و جنگ در یمن رخ داد. حاج قاسم خیلی رنگارنگ می شود.

کریمی افزود: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مکتب الهی است، رسالت آن نیز پاسداری است.

اینها مظلوم و انسانیت هستند. سردار حاج قاسم سلیمانی تقریباً 24 سال پیش از سوی حضرت امام خامنه ای به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد و به عنوان فرمانده، دیپلمات و نماینده استان و جمهوری اسلامی در خاورمیانه حضور خواهد داشت. اولاً از شر نیروهای صهیونیستی در لبنان و نیروهای آمریکایی در عراق می کاهد و حضور آنها در منطقه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و اینجاست که آمریکایی ها حاج قاسم را دشمن شماره یک خود می دانند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به وقایع آبان ماه 88 تصریح کرد: متأسفانه در سال 1388 و پس از وقایع مهرماه 88 به دلیل بی تدبیری این پیام کذب به دست دشمن رسید که در محاسبات اشتباه معتقد بودند که اگر حاج قاسم شهید بود، نظام اساسی. مردمی نیستند و به راحتی می توانند او را به شهادت برسانند و از عواقب آن در امان باشند.

به فرموده مقام معظم رهبری: پیروزی در محور مقاومت، شکستن کمر گروه های تروریستی، خنثی کردن حضور مخرب آمریکا و ضعف و فروپاشی رژیم صهیونیستی و شهادت خود حاج قاسم که موید همه اینهاست. پرونده ها و راه روشنی را باز می کند شهید سلیمانی پیروز خواهد بود.

وی با اشاره به آیه 31 سوره فرقان گفت: در نقطه مقابل جریان انبیا جریانی شکل می گیرد که همه اشرار و جنایتکاران عاقل هستند و اگر به عکس نگاه کنیم جریان اسلام است. انقلاب، جریان اشرار و قاتلان، کودکان فاسد و جنایتکار هستند. و در کنار ما افرادی با عظمت و مصداق رحمت به جهانیان بودند مانند حاج قاسم که نماد راهیان نور هستند و این تقابل حق و باطل است.

گلمعلی کریمی در پایان گفت و گو گفت: شهادت شهید سلیمانی نشان دهنده این واقعیت است که نقاب از چهره نفاق آمریکا برداشته می شود و به فضل و اذن خداوند و عنایات خداوند هرگونه کینه، فساد، حملات تروریستی خنثی می شود. مجاهدانی چون حاج قاسم.و بنا به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای موظفیم این محور و بحث را با جهاد نقلی و جهاد تبیین و با گشودن میدان تبیین و روشنگری برای نسل حاضر و آینده تبیین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید