شهید حمدانی از آخرین یاران حضرت سیدالشهدا (ع) بود.


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889624

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بیانیه ای در محکومیت مواضع اخیر یک یاغی گفت: شهید حمدانی از یاران آخرین روز حضرت سیدالشهد بود که تمام عمر خود را در این راه وقف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جامعه ایرانیان برای پیشرفت و عدالت اسلامی در بیانیه ای با سخنانی توهین آمیز آمیز میرحسین موسوی رهبران جبهه مقاومت را محکوم کرد و نوشت: در روزهای اخیر یکی از رهبران انقلاب که پس از اغتشاشات در انتخابات ۱۳۹۷ به جای محاکمه در حصر خانگی به سر می برد، به جای محاکمه مجدداً بازگشایی می شود. دهان .. و در تلاش ناامیدانه برای صحبت کردن قذافی گفت و خاک بر صورت یکی از سرلشکرهای مدافع حرم پاشید، اما تاریخ استفاده از این حرف ها گذشته و امروز درستی سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی و تاثیر مجاهد مدافعان. حرم در جلوگیری از گسترش داعش در منطقه بر همگان آشکار شده است.

این بیانیه به «عدم موقعیت دریافت می کنم جنبش اصلاح طلبی علیه دروغ و توهین موسوی تاکید کرد: حمایت واقعی مردم از تلاش های مدافعان حرم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی پیش روی همه سیاسیون کشور است و اینجاست که باید باشد. گفت عزت حاکمیت آن انسانهای خداپسندی است که جان خود را در راه امنیت کشور و دین فدا کرده اند، خود را فدا کرده اند، مورد حمایت و قدردانی قرار گیرند.

جمعیت ترقی و عدالت از شهید سرلشکر حاج حسین حمدانی به عنوان «شهید برگزیده» یاد کرد و نوشت: وی در جوانی با استبداد پهلوی مبارزه کرد، در جوانی در برابر صدام از اسلام و کشور دفاع کرد و با شورشیان و منافقین محلی درگیر شد. وسط سنش بالاخره در پیری موهای سفیدش خون خودش است خباب و با حفظ حریم اهل بیت(ع)آ) و دفاع از اسلام سیاسی شهادت بود و این شهادت از نشانه های عظمت اوست.

این تشکل سیاسی در پایان بیانیه خود تصریح کرد: شهید حمدانی از یاران حضرت سیدالشهد است که تمام عمر خود را در این راه وقف کرد و سرانجام با قبول جان از درگاه خداوند متعال اجر این تلاش را گرفت. شکی نیست که حسین حمدانی از رزمندگان لشکر است که پرچمدارش حبیب بن مظهر اسدی است.

دیدگاهتان را بنویسید