شهید سلیمانی شاخص ترین الگوی پایانی این دهه بود

ساعت: 21:37
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796980

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از حاج قاسم سلیمانی به عنوان برجسته ترین الگوی پایانی دهه مبارک فجر نام برد و گفت: حاج قاسم با تمام وجود در جبهه حق از مظلوم دفاع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، رضا قاسمیان معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل در محفل انس با قرآن کریم یاد و خاطره سردار دلا که امشب در مهدیه اردبیل برگزار شد، گفت: هرکس به فرش و قالی عادت کرده است. کتاب موفق خواهد شد

وی گفت: مردم برای حفظ ارزش اموال خود خود را بیمه می کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از حاج قاسم سلیمانی به عنوان برجسته ترین الگوی پایانی دهه مبارک فجر نام برد و گفت: حاج قاسم با تمام وجود در جبهه حق از مظلوم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه ایمان، روح و اندیشه سردار سلیمانی خدایی است، گفت: ایام فاطمیه روح تازه و خون تازه به رگ ها تزریق می کند.

کاسمیان با بیان اینکه روحیه حاج قاسم روحیه جهادی است، گفت: با نگاهی به خاطرات حاج قاسم در طول سالیان متمادی می توان دریافت که لحظه لحظه زندگی سردار سلیمانی مملو از مبارزه با ظالم و دفاع از حق بوده است.

وی یکی از رموز موفقیت حاج قاسم را عقلانیت توام با معنویت دانست و گفت: هرکس به فرش و کتاب عادت کرده باشد موفق می شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی کاملا عقلانی است، گفت: ایمان حاج قاسم نیز کامل ترین ایمان بود.

وی تن سالم را یکی از ابزارهای ادامه راه حاج قاسم برشمرد و گفت: ایمان به خدا همراه با عشق به آفریده های خداوند متعال از دیگر لازمه های ادامه راه شهید سلیمانی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محبت حاج کاسم شامل همه مردم ایران می شد، افزود: حاج کاسم علیرغم همه خطوط بیرونی و درونی همه مردم را دوست داشت و محبت او شامل همه مسلمانان شد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم هدایتگری موفق شد به تشییع پیکر مطهر فرمانده جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: پیگیری شد.

قاسمیان در پایان سخنان خود از جوانان پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی خواست با مطالعه سیره عملی حاج قاسم و الگوبرداری از سیره وی در تقویت ایمان به خداوند متعال و تلاش در جهت عشق همگانی در جهت خدمت به مردم تلاش کنند. با تمام وجود و با خشنودی خداوند متعال رضایت پیشوای دلها را جلب کنند.

وی همچنین به دومین رفراندوم تاریخ ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی و پاسخ مثبت جمهوری اسلامی بود. این رفراندوم جدیدتر و قوی تر است تداوم راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی راه را برای ادامه قوی تر از همیشه با ظهور امام زمان (عج) هموار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید