شهید سلیمانی واقعیتی ماندگار و زنده است

ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797224

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: شهید سلیمانی واقعیتی ماندگار و جاودان است که راه جهاد و مقاومت، ایثار و فداکاری را به همه آزادگان نشان داده و قاتلان او مورد لعنت جهانیان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت تاریخی و تاریخی سردار سرافراز و سرافراز انقلاب اسلامی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

متن ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از مؤمنان راستگویان صادق هستند و عهد می بندند و خدا بر آنهاست و از آنان به محبت و محبتشان داوری می شود.

دو سال از شهادت تاریخی و تاریخی سردار سرافراز و سرافراز انقلاب اسلامی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگ، شجاع و کم نظیر سپاه بدون مرز می گذرد.

دو سالی که هر روز ابعاد تازه، شگفت انگیز و ناشناخته ای از شخصیت برجسته و بی بدیل شهدای جبهه مقاومت نمایان می شود و با سربلندی و سربلندی در همه عرصه های راهبردی و در عرصه حساس و خطرناک دفاع خالصانه، متقیانه و خالصانه دفاع می کنند. انقلاب فراسوی مرزها در اوج اقتدار و صلابت، فتوحات و ادامه راه درخشان جریان و جبهه مقاومت را تضمین کرد. او از قدرت اراده و ایمان و تأثیر کلام و بینش و میزان محبوبیت در دنیایی عاری از رنگ و پیوند و تشریفات با شگفتی تحسین برانگیز دوستان و دشمنان خود را آشکار کرد و با آنها مقابله کرد.

صلابت و شجاعت ناشی از ایمان، فداکاری و وفاداری کامل شهید حاج قاسم سلیمانی به عهدی که با پروردگارش بسته بود و محبوبیت و فداکاری روزافزون جهانی که جایزه جهانی ایثار و اخلاص او در این امر بود. جهت.

شهادت سردار بزرگ سپاه، ابر مجاهد جهان اسلام در دوران معاصر، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدایشان در 13 دی ماه 1396 در فرودگاه بغداد توسط جنایتکار و جنایتکار رژیم تروریستی آمریکا یکی از رویدادهای بزرگ، مهم و غیرانسانی قرن حاضر است. حادثه ای تلخ و غم انگیز که احساسات پاک و عواطف انسانی قانون خواهان، جوامع و ملت های آزادی خواه و استکبار ستیز را در سراسر جهان متاثر می سازد، طوفان خیره کننده ده ها میلیون عاشق در مراسم تشییع پیکر رهبر مقاومت و یاران دیرینه مجاهدین و ابوی. مهدی شهیدانش.

به درستی که بینش، مرام و فرهنگ جهانی، انسانی، اسلامی و بی ادعای شهید حاج قاسم سلیمانی که از سربازان ولایت به شمار می رفت، از او سردار دلها و فرماندهی بی ادعا ساخته بود که از همه ابعاد جغرافیایی، سیاسی عبور می کرد. مرزهای انسانی و انسانی قلب میلیون ها انسان آزاده در سراسر جهان اسیر دیدگاه عدالتخواهانه، رهایی بخش و دلسوزانه آنها به مکتب جهان از شرق و غرب است. شهيد سليماني فرزند برومند ايران اسلامي، شاگرد تهذيب اسلام، قرآن و عترت عليهم السلام و شاگرد مدرسه ائمه اطهار انقلاب; او امروز ملی‌ترین و ملی‌ترین شخصیت تاریخ مقاومت اسلامی در عصر معاصر است که توانسته است از ارادت به خدا و اسلام، شجاعت در کنار عقلانیت و اخلاق، در کنار رشادت ایثارگرانه و آرامش، آزادگی استفاده کند. و عدالت در جهان نماد امید، اعتماد به نفس، شجاعت و رمز استقامت و پیروزی را بشناسید که امروز «شهید» سلیمانی از «سردار» سلیمانی برای دشمنان خطرناکتر شده و به چهره ای مردمی و جهانی تبدیل شده است.

شهید سلیمانی واقعیتی ماندگار و جاودانه است که راه جهاد و مقاومت، ایثار و فداکاری را به همه آزادی خواهان، آزاد اندیشان و حق خواهان جهان نشان داده است و فرماندهان و قاتلان او مورد لعن و نفرین جهانیان هستند. به عنوان بدترین جلادان تروریست ها از جمله فراموش شدگان تاریخ باشید که پس از قصاص جنایات دنیوی در زباله دان تاریخ دفن خواهند شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه دومین سالگرد شهادت سرباز ولایت و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی از امت بزرگ اسلام و همه دوستداران مکتب خود دعوت می‌کند در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار شرکت کنند. در تهران، روز دوشنبه 14 دی ماه از ساعت 14 با سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصلای امام خمینی (ره) رضوان الله تعالی علیه و با تجلیل از سالهای مقاومت و مجاهدت خالصانه ایشان در برابر انقلاب اسلامی برگزار می شود. انقلاب اسلامی، ائمه انقلاب بار دیگر تجدید میثاق کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی »

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید