شورشیان در چند روز گذشته چند نفر را برای اجرای پروژه “قاتل” خود کشته اند؟


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907816

کشتار کسانی که در اغتشاشات شرکت نکردند با سلاح های جنگی که اصلاً توسط نیروهای امنیتی و توسط کردها یا سایر اقوام برای تحریک احساسات مردم و انتشار فیلم قربانیان و اطلاع رسانی به رسانه های خارجی استفاده نشده بود. این قتل ها و ایجاد موج رسانه ای برای محکومیت جمهوریت، اسلام تنها نشان دهنده پروژه کثیف «قتل» توسط ضدانقلاب با کشتار مردم بیگناه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ برانگیختن عواطف مردم با انتساب جان باختگان به نیروهای امنیتی و نظامی، پروژه ای ضدانقلابی «قاتل» است که برای رسیدن به اهداف شوم خود به جان انسان ها اهمیت نمی دهد.

ضدانقلابی که برای رسیدن به اهدافش از هیچ وسیله ای دریغ نمی کند، از رهبرانش گرفته تا حامیان سطح پایین خود، علناً خواهان کشتن نیروهای امنیتی است بدون اینکه بگوید گناهان آنها چیست. وقتی کشتن مردم برایشان اینقدر آسان است، طبیعی است که بتوانند پروژه تحریک آمیز و احساسی کشتن مردم عادی را انجام دهند.

در ناآرامی های کنونی کشور این پروژه از همان ابتدا به صورت کاملا مهندسی اجرا شد. در حالی که پروتکل های نیروهای امنیتی برای کنترل اغتشاشات در مراکز و خیابان های غیر حساس فاقد تسلیحات و مهمات بود که دلیل افزایش تعداد شهدای آنهاست، تعدادی از مردم در این ناآرامی ها با مهمات و گلوله های مختلف کشته شدند و بلافاصله با اغراق در این رویدادها، امپراتوری رسانه ای جهانی این کشتارها را به نیروهای ضد شورش نسبت داد.

نقطه مشترک همه این قتل‌ها، بمباران رسانه‌ای ضدانقلاب بلافاصله پس از وقوع، برجسته‌کردن این حوادث و نسبت دادن این قتل‌ها به نظام است.

نکته قابل توجه این است که ضدانقلاب سوژه های خود را برای قتل با توجه به جهت گیری پروژه کشتار «انتخاب» می کند و قبل از ارتکاب قتل، با توجه به شرایط لازم آن را انتخاب می کند. دختران جوان بدحجاب که با اقوام مختلف کشور مانند مهسا موگویی، نیکا شکرمی و غیره مرتبط هستند، ابزار خوبی برای اجرای پروژه ترور ضد انقلاب برای تحریک عشایر هستند.

یا کشتار در میان مردم کرد و در شهرهای کردنشین کشور، طبیعتاً یاد مرگ مهسا امینی، دختر جوان کرد 21 ساله، می تواند احساسات مردم را بیدار کند و آنها را به خیابان بکشاند.

قتل‌هایی که در جریان شورش‌های اخیر توسط شورشیان برنامه‌ریزی و انجام شد، موارد متعدد زیر است که همگی شرایط لازم برای اثرگذاری ضدانقلاب را دارند:


* مهسا موگویی

در راستای اجرای این طرح، یک هفته پس از مرگ مهسا امینی و آغاز هرج و مرج در کشور، به این بهانه دختری 18 ساله در فولادشهر اصفهان هنگام بازگشت از باشگاه مورد اصابت گلوله تفنگ قرار گرفت. به خانه اش. قتل اتفاق افتاد. آن روز نه در جلسات شرکت می کرد و نه از جلسات می گذشت.

علاوه بر اعتراف به دور بودن دختر از محل اغتشاش، شاهدان عینی محلی مدعی شدند که او در حال عبور بود که یک خودروی ایرانی جلوی او ایستاد و به او شلیک کرد و او را کشت.

بلافاصله پس از مرگ این دختر، ضدانقلاب ها سعی کردند از او مهسا امینی دیگری بسازند که موفق نشدند.


* حدیث نجفی

در جریان اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی، ویدئوی کوتاه 6 ثانیه ای از دختری که موهایش را بسته و برای اعتراض به بیرون می رود در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. این ویدیو به عنوان احادیث نجفی منتشر شد و دوباره از طریق این امپراتوری رسانه ای جهانی به نماد مبارزه دختران تبدیل شد.

اما این طرح رسانه ای به همین جا ختم نشد و کمتر از 24 ساعت بعد عکسی از دختری خون آلود منتشر شد که بی ارتباط با ویدئوی اخیر بود. متنی که به همراه عکس ها منتشر شد از سناریوی جدیدی صحبت می کرد. در متن منتشر شده آمده است: وی (حدیث نجفی) عصر چهارشنبه 30 شهریور 1401 حوالی ساعت 20:00 در بلوار ارم مهرشهر کرج مورد اصابت قرار گرفت که به صورت، گردن و سینه وی اصابت کرد. بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. از آنجایی که نیروهای امنیتی به هیچ وجه از سلاح های زنده استفاده نمی کنند، تنها گزینه ممکن برای کشتن این دختر که هویت واقعی او در اختیار رسانه ها قرار نگرفت، همان افرادی بودند که فیلم او را گرفته و در اختیار شبکه های فارسی زبان رژیم قرار دادند. .

حدیث نجفی، دختر 20 ساله ای که با موهای بسته شده توسط شبکه بین المللی سعودی و پیاده نظام آن به نماد معترضان در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و ظاهراً با 6 گلوله به صورت، گردن، قلب و دست کشته شد. ، بلافاصله با بی بی سی فارسی تماس گرفت و اعلام کرد که او زنده است و اصلاً اسمش حدیث نجفی نیست.


* تروریست ها در کردستان

هفتم شهریورماه، گروهک‌های ضد انقلاب در سکز واقع در استان کردستان، مردی به نام «محمودی» را با شلیک گلوله و سپس سوار بر یک پژو بدون پلاک با سرنشینان نقاب‌دار کردند و به بیمارستان ساکز منتقل کردند. بلافاصله پس از آن رسانه معاند کلیپ های متعددی از وی پخش کرد که فیلم های منتشر شده مربوط به تیراندازی به این فرد در یک مکان خصوصی بود، به گونه ای فیلمبرداری شده که چهره این فرد به وضوح دیده نمی شود و صحنه سازی روند کاملاً مشخص است و این در حالی بود که نیروی انتظامی آن روز فقط در خیابان های اصلی سقز حضور داشت.

در سی ام شهریور ماه یک نفر دیگر با مشخصات «فواد پیر» در شهرستان دیواندره این استان کشته شد که شباهت نحوه کشته شدن آنها نشان از هدف قتل این افراد در جریان دارد. از برنامه ریزی خاص

پدر فواد الگادی درباره حادثه کشته شدن فرزندش گفت: تجمعات اخیر و طرح کشتار جوانان که با توطئه و توطئه ضدانقلاب در سطح استان ایجاد شده بود، آرامش مردم را برهم زد و موجب غم و اندوه شد. به خانواده ها و هیچ فایده ای برای کشور و کردستان ندارد. این منافقین با ادعای حمایت از کردها در حال ایجاد هرج و مرج و کشتن جوانان ما هستند. پسرم هیچ وقت در تجمعات اعتراضی شرکت نمی کرد، وقتی به مغازه اش می رفت جلوی مغازه توسط اغتشاشگران ناشناس کشته شد.

با کشته شدن دو نفر دیگر در این استان توسط ضدانقلاب، تعداد کشته شدگان پروژه ترور شورشیان در این استان به چهار نفر رسید، سه نفر بر اثر اصابت گلوله واقعی و یک نفر نیز از فاصله نزدیک. bullet و گروه ها تلاش کردند که این قتل ها را به گردن نیروهای امنیتی کشور بیندازند.

در این استان بار دیگر در 25 مهرماه یک راننده پراید در حین عبور از محل شورش شورشیان در خیابان پاسداران سنندج بر اثر اصابت گلوله های واقعی شورشیان کشته شد.


* کشتار در استان کرمانشاه

سی و یکم شهریور ماه در اغتشاشات کرمانشاه دو نفر کشته شدند که با اسلحه ای که سلاح سازمانی نیروهای امنیتی و نظامی کشور نیست مورد اصابت قرار گرفت، مگر اینکه به نظر می رسد نیروهای نظامی و امنیتی کشور. بدون سلاح در مقابل شورشیان در سراسر ایران.

14 آبان ماه، ضدانقلاب که در روزهای اخیر و پس از شکست ناآرامی ها و اعتصابات، به دنبال کشتار در مناطق حساس قومی بود، این بار مدعی کشته شدن «حسین مولودی» یکی از ساکنان مهاباد این شهر کردنشین شد. در آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان درباره علت مرگ این جوان گفت: بر اساس گزارش ها این مرد بر اثر اصابت گلوله نظامی کشته شده و جسد وی در محلی که مرکز تجمع و اغتشاش نبود، پیدا شده است. و ماموران به هیچ وجه از سلاح های جنگی استفاده نکردند.

فرشته احمدی یکی دیگر از بانوی جوان اهل کردنشین مهاباد است که در روزی که ضدانقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد درگذشت مهسا امینی آشوب و بی نظمی ایجاد کرد و با شلیک گلوله به سمت مردم کشته شد. . اعلام وصول.

رسانه‌های حامی شورش ایران تاکنون سه داستان متناقض درباره کشته شدن فرشته احمدی بیان کرده‌اند، اما آنچه مشخص است این است که هیچ نیروی امنیتی و نظامی برای کنترل ناآرامی‌ها از سلاح و مهمات استفاده نکردند، بلکه شورشیان از این سلاح‌ها استفاده زیادی کردند و علاوه بر آن با توجه به اینکه فیلم های زیادی در این زمینه وجود دارد، آن روز در مهاباد به مردم تیراندازی شده و خوشبختانه هنوز در قید حیات هستند و اظهار داشته اند که این گلوله ها را دیده اند که توسط شورشیان به سمت آنها شلیک شده است.

یکی از تیراندازان در حوادث مهاباد گفت: شب گذشته ۱۴ آبان حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به یکی از خودپردازهای شهر در محله نزدیک مدرسه رفتم و در حال انجام عملیات بانکی بودم. در تاریکی شلیک شد. این اتفاق افتاد. تیر به بالای شانه راستم خورد و درد شدیدی در بازو و کتفم احساس کردم. اما بعد متوجه شدم که تیراندازی با کلاشینکف از یک پژو مشکی بدون شماره ثبت بوده که به سرعت از محل دور شد.

روز بعد در جاده ارومیه – اشنویه 55 قبضه سلاح و 25 قبضه سلاح شکاری و جنگی و در جاده ارومیه – مهاباد در استان آذربایجان غربی 25 قبضه سلاح کشف و ضبط شد.


* کردهای مورد ترور ضد انقلاب برای اجرای پروژه ترور

همانطور که با کشتارهایی که در جریان ناآرامی های اخیر در کشور صورت گرفت و به ابزار ضدانقلابی برای اجرای پروژه ترور جمهوری اسلامی تبدیل شد، مشخص است که بیشتر این کشتارها در مناطق کردنشین و در میان مردم کرد بوده است. به طوری که همیشه با تبلیغات در این باره تبلیغ می کند.قتل و دروغگویی با آنها احساسات مردم کرد را علیه جمهوری اسلامی بیدار می کند و به ناآرامی ها در کشور دامن می زند.

پروژه غیرانسانی «کشتن» مخالفان جمهوری اسلامی تنها به کشتار مردم بیگناه ختم نشد و در این مدت اتاق فکر معاندان جمهوری اسلامی سعی در نسبت دادن قتل های متعددی داشت که هر کدام برای یک نفر جان خود را از دست دادند. در این مدت به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ضد شورش، کشور این پروژه را اجرا خواهد کرد. مواردی مثل نیکا شاکرمی که خودکشی اش با شواهد محکم ثابت شده است یا موارد دیگر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید