شورش تخت جمشید در حمل و نقل; مذاکره با تیم ملی

شورش تخت جمشید در حمل و نقل;  مذاکره با تیم ملی

در حالی که روز گذشته برخی رسانه ها از امضای قرارداد میلاد سرلک و پرسپولیس برای تمدید قرارداد او خبر داده بودند، به نظر می رسد قرمزها قصد دارند یک هافبک دیگر تیم ملی را نیز به خدمت بگیرند.

سرلک احتمالا بعد از آخرین بازی پرسپولیس قراردادش را تمدید خواهد کرد اما پرسپولیسی ها که از بازگشت احمد نورالهی تا حدودی ناامید شده اند به دنبال جذب یک هافبک دفاعی دیگر هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای اخیر مذاکراتی با سعید عزت الله برای حضور در پرسپولیس انجام شده است. هافبک قطری فصل گذشته الغرافه با وجود اینکه با تیم ویلا دانمارک قرارداد دارد اما به دنبال جدایی از این تیم است. او فصل گذشته به صورت قرضی راهی الغرافه شد اما پرسپولیس با فرمول جذب بیرانوند تصمیم گرفت این بازیکن را بخرد و قرار شد رضایت نامه اش را از تیم دانمارکی بگیرد. این البته کمی سخت به نظر می رسد چرا که مبلغی که الغرافه برای عزت اللهی پرداخت کرد به نوعی مورد انتظار تیم دانمارکی بود.

اما جالب اینجاست که قرمزها به غیر از سرلک کمال کامیابی، نیا و اسد را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارند و حتی محمد شریفی جوان نیز در این پست حضور دارد.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی تصمیم گرفته یکی از دو هافبک سرشناس خود را برای فصل آینده مساوی کند. البته موفقیت نیا با قرمزها قرارداد دارد اما اسد در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس می خواهد چند بازیکن را که حتی قرارداد دارند از لیست تیمش حذف کند.

باید دید چه بازیکنی قرمزها را در خط میانی به خدمت خواهد گرفت. جایی که برخلاف سال های گذشته این یکی از نقاط ضعف قرمزها بود و این فشردگی همیشگی در این نقطه از زمین در میان هافبک های پرسپولیس دیده نمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید