شکایت گلستانی ها از مقامات آمریکایی در خصوص ترور سردار سلیمانی


ساعت: 09:31
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1880994

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طومار مردم گلستان علیه مسئولان آمریکایی در دستگاه قضایی گرگان و سایر شهرستان های استان ادامه دارد و علاقمندان به گرگان به خیابان شهید بهشتی و ابتدای شهر گرگان مراجعه کنند. ساختمان شهرداری اتاق 205 دادگستری و دفتر الکترونیک هیکامی در بلوار رسالت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام عباس گرزین صبح امروز در جمع علمای اهل سنت و شیعه استان گلستان اظهار داشت: شکی نیست که آمریکا برخلاف حقوق بشر و ضد انسانیت و کرامت و کرامت انسانی زندگی می کند، تولید این کشور حرام است و تصمیمات آن ممنوع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: این فرصت ها و مناسبت ها بهانه ای برای تجدید و تجدید است و شنیدن اخبار و تحلیل اخبار جای خود را دارد اما هر کدام از ما باید صحبت کنیم. درباره آرمان های ناب انقلاب، اسلام گرا باشید

گرزین بابیان اینکه باید زمینه ساز بصیرت آفرینی در انقلاب اسلامی باشیم، اضافه کرد: تبیین باید مطابق با تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تبیین جهاد تقویت شود.

وی افزود: دشمن از جنگ روایتی برای جلوگیری از گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده می‌کند. آمریکا تلاش کرده است تا سیستم کامپیوتری جهان را به نفع خود تغییر دهد و شرط عدم تحقق این امر، توضیح و بیان حقایق است».

این مسئول گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هجرت اصلی غرب زدگی است، هجرت واقعی گرایش به استبداد و شکر است و در قرآن شاهد چنین روایاتی هستیم.

گرزین تاکید کرد: غربی ها از جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم بیش از 300 میلیون نفر را کشته اند و به خودشان رحم نمی کنند و این افراد می خواهند به ایران لطف کنند.

وی گفت: حاج قاسم نماد صلح و امنیت منطقه بود اما آمریکایی ها او را به شهادت رساندند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان گلستان شکایتی مبنی بر اینکه چرا آمریکایی ها حاج قاسم سلیمانی را به قتل رساندند و این موضوع باعث درد و رنج روحی ملت ایران شده است و باید از حقوق خود دفاع کنیم. این امر در دستگاه قضایی گرگان و شهرستان های استان انجام می شود و علاقه مندان به گرگان جهت یابی به خیابان شهید بهشتی و ابتدای بلوک شهرداری، اتاق 205 دادگستری و دفتر الکترونیک هیکامی در تاریخ مراجعه کنند. بلوار رسالت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید