شکست فتنه اخیر دشمن را به جنگ اقتصادی کشاند/دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام ملزم نکرد


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921251

رضوی گفت: از آنجایی که دشمن در فتنه اخیر شکست خورد، این بار می خواهد با عملیات روانی و افزایش حباب دلار و سکه، تشویش و یاس مردم را افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد رضوی، فعال رسانه ای در گفتگو با خبرنگار تیتریک وی گفت: تقریباً پس از فروکش کردن آشوب‌های کف خیابان‌ها و التهابات فتنه 88 و حضور میلیونی مردم در 9 دی 88، مرحله عملیاتی دشمن و نیروهای معاند داخلی به سمت اقتصاد کشیده شد.

وی ادامه داد: از آن زمان قیمت دلار شروع به افزایش کرد و به دنبال آن قیمت سایر کالاها افزایش یافت و نتیجه آن را در روند غربی شدن در سال 2019 شاهد بودیم.

رضوی به دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: آسیب شدید اقتصادی و دیپلماتیک ناشی از ناآرامی ها، کارشکنی های اقتصادی و ارزی توسط دلالان و سودجویان بازار، جنگ روانی کانال های دلاری فردا، رفتار غلط اقتصادی مردم عموم مردم از دلایل اصلی افزایش نرخ دلار و سکه هستند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: از آنجایی که دشمن در قیام اخیر شکست خورد، این بار می خواهد با عملیات روانی و افزایش حباب دلار و سکه مردم را نگران کند و ناامیدی را در افکار عمومی افزایش دهد.

وی گفت: مهمترین دستاورد دولت سیزدهم در حوزه رفاه مردم این است که اقتصاد را به برجام گره نزند و با عملیات اقتصادی می خواهد رفاه ملت را افزایش داده و شکاف طبقاتی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. “

رضوی ادامه داد: اکنون دشمن هم بیکار ننشسته و برای نشان دادن ناکارآمدی نظام به صحنه آمده و با عملیات روانی می خواهد وضعیت اقتصادی کشور را که در آرامش مطلق، ناامن و ناپایدار است، نشان دهد.

این فعال رسانه ای افزود: وقتی می بینیم که انترناسیونال تمام برنامه های شورش را برای لحظه ای متوقف کرده و فقط روی دلار و سکه متمرکز شده است، باید متوجه شویم که این یک جنگ اقتصادی است.

وی تصریح کرد: اینطور نیست که بگوییم مشکل جدی اقتصادی وجود ندارد و یا اشتباهی در تصمیم گیری های مسئولان وجود ندارد، باید بدانیم میدان جنگ کجاست و سهوا وارد عمل با دشمن نشویم.

رضوی تاکید کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: «این را بارها در تاریخ اسلام گفته ام که آنچه امام حسن مجتبی(ع) را شکست داد، عدم تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم تحلیل سیاسی نداشتند.»

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مراقب باشیم در جنگ شناختی تحلیل سیاسی خود را تحریف نکنیم تا ناخواسته و ناخودآگاه پازل دشمن را کامل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید