صاحبان قدرت باید صدای ملت را بشنوند. ای مظلوم ویرانگر است

صاحبان قدرت باید صدای ملت را بشنوند.  ای مظلوم ویرانگر است

روز جدید : برای هیچ حکومتی در دنیا شایسته نیست که مردمش را بزنند و بکشند
مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه امروز 22 مهر 1401 با اشاره به اعتراضات سراسری در کشور، «ناکارآمدی سیاست های داخلی و خارجی» را یکی از دلایل نارضایتی در کشور برشمرد و از کشور خواست. مقامات ارشد، برای دیدن اقشار مختلف مردم و صدای کل ملت

به گزارش پایگاه خبری دفتر امام جمعه زاهدان، مولوی عبدالحمید گفت: در روزهای اخیر تحولاتی در کشور رخ داده و مردم ایران بیش از بیست روز است که اعتراض دارند و توصیه ما این است که همه توجه داشته باشند. چرا این اتفاق می‌افتد.» اعتراض‌ها. اگر به واقعیت نگاه کنیم، سیاست‌های داخلی و خارجی کشور را بی‌اثر می‌بینیم. «وقتی سیاست در کشوری بی‌اثر باشد و مشکلاتی ایجاد کند، قطعاً شاهد اعتراضات خواهیم بود.

وی با اشاره به حادثه جمعه خونین زاهدان، افزود: جمعه گذشته اینجا ظلم و ستم زیادی شد. من مطمئنم و قسم می خورم که خداوند از این ظلم ناراضی بود. چون همه اینجا بودیم و دیدیم چه اتفاقی افتاد. کشتن این مردم بی گناه عواقبی در پیشگاه خداوند دارد. ما به مردم توصیه کرده ایم که ایمن باشند و از آنها برای رعایت این توصیه تشکر می کنیم. ما همچنان داریم صحبت می کنیم و این صحبت ها با حسن نیت است، اما دیدیم که شکایت مظلوم ویرانگر است. به این مردم ظلم شد و خدا شاهد است که به ناحق کشته شدند. امام جمعه اهل سنت زاهدان تصریح کرد: تقاضای ما این است که مسئولان موضوع را بررسی کنند تا زمانی که کسانی که مردم را کشته اند محکوم و مجازات نشوند مردم راضی نخواهند شد.
عبدالحمید همچنین از مردم خواست اسامی کشته شدگان و مجروحان این حادثه را گزارش کنند تا در روند تجدید نظر قانونی اطلاعات دقیق تری ارائه شود. وی همچنین از رسانه ها خواست بر زخم قربانیان نمک نپاشند و واقعیت ها را ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید