صاحب مستقل پاستا؛ از غسل آیت الله مصباچ تا احتکار و جمع آوری محصولات از بازار برای گران فروشی؟

صاحب مستقل پاستا؛  از غسل آیت الله مصباچ تا احتکار و جمع آوری محصولات از بازار برای گران فروشی؟

در ادامه این خبر به نقل از خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) بخوانید: با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان البرز روز گذشته 670 تن ماکارونی ذخیره شده توسط تک ماکارونی در کرج کشف و ضبط شد.

ما به تنهایی در اوج ایستاده ایم. شعار «فقط پاستا» که امروز معانی دیگری دارد!
تک ماکارون و رضا مطلبی کاشانی: از به اصطلاح یاد چنگ آیت الله مصباخ تا گران فروشی و انباشت | قوه قضائیه و آستان قدس رضوی چه خواهند کرد؟!

پس از تعدیل قیمت آرد صنفی و صنعتی در روزهای اخیر، کارخانه تک ماکارونی با جمع آوری و انباشت محصولات خود از بازار، اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت های جدید در بازار کرد که موجب آشفتگی بازار و تشویش اذهان عمومی شد. ذهن

اما این کارخانه بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد و نه تنها قیمت جدید ماکارونی را نپذیرفت، بلکه در مقابل سایر کارخانه ها و شرکت ها لابی کرد تا ماکارونی به بازار ارسال نشود.

محموله ضبط شده با هماهنگی مقام های مسئول در اختیار مردم قرار گرفت.

صاحب مستقل پاستا؛ از غسل آیت الله مصباچ تا احتکار و جمع آوری محصولات از بازار برای گران فروشی؟

رضا مطلبی کاشانی مالک تک ماکارونی و چندین شرکت و موسسه بزرگ است. وی ارتباط ویژه ای با مقامات عالی رتبه و روحانیون برجسته دارد به همین دلیل برخی اصولگرایان با خواندن این ارتباط با شما نسبت به هرگونه ارتباط با این فرد هشدار می دهند.

مثلاً احمد توکلی، یکی از اعضای شورای تشخیص، پس از واقعه گزل به آیت الله مصباح یزدی نوشت: بدتر از آن، باز کردن درب چنین افرادی برای رسیدگی به امور حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع). ).

اشاره اداره امور حرم امام رضا (ع) به عضویت این مرد در هیئت امنای این حرم مطهر است!

ماجرای کاشانی همان مردی است که به گفته حجت الاسلام کاظم صدیگی امام جمعه موقت تهران، جسد آیت الله مصباح یزدی را به منزل خود برده و او را غسل داده و ماجرای عجیبی تعریف کرده است.

کلام حجه الاسلام سیدیکی را بخوانید: «آیت الله مصباح یزدی در منزل غسل می کرد و یکی که آیت الله حق شناس را غسل می داد، غسل می کرد. داماد ایشان دکتر محمدی از مریدان آیت الله حکشناس بود. او به ما گفت اگر در آقای مصباخ وقاری می بینید به ما بگویید.

گسال می گوید وقتی این پیام را دریافت کردم، می خواستم آیت الله مصباخ در این دنیا شفاعت کند. وقتی این آرزو را کردم دیدم آیت الله مصباچ چشمانش را باز کرد، نگاهی مهربان انداخت و دوباره چشمانش را بست.

این جمله در مورد تاریخ کاشانی آنقدر عجیب بود و واکنش های زیادی را برانگیخت که چند روز بعد حجه الاسلام سیدیکی بابت بازگویی این خاطره دروغین عذرخواهی می کند: «این داستان خیلی دقیق نبود، چون شاید این حمام نیست، او خیلی بود. دقیق. خجالت کشیدم بین خودم و خدا این نقل را نقل کنم، شرمنده آیت الله مصباح و شرمنده شما مومنینی که گاهی باعث می شوند ما شما را اذیت کنیم، از امام زمان عذرخواهی می کنم. من شرم و انفعال را اعلام می کنم.»

تک ماکارون و رضا مطلبی کاشانی: از به اصطلاح یاد چنگ آیت الله مصباخ تا گران فروشی و انباشت | قوه قضائیه و آستان قدس رضوی چه خواهند کرد؟!

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات مرتبط با آن، ماجرای حجه الاسلام پناهیان است که بسیار موضوعی بود.

میلیاردها فروش گران!

یاشار سلطانی گزارشگر مبارزه با فساد اخیرا سندی را منتشر کرده که نشان می دهد شرکت تک ماکارون بیش از ۷۷ میلیارد تن فولاد فروخته است.

یک روز پس از افشاگری، جسورانه بود که سازمان تعزیرات حکومتی بدون نام بردن از شرکت خاصی، اعلام کرد که یک شرکت ماکارونی در استان البرز که فروش گسترده ای داشت، 380 میلیارد تن جریمه شده است. به گفته این سازمان، رای گیری در مراحل اولیه است و هنوز نهایی نشده است.

هر نفس از این باغ می آید

خبر این گرانفروشی ده ها میلیارد تومانی هنوز داغ بود که خبر رسید با افزایش قیمت ماکارونی، این کارخانه 670 تن ماکارونی انباشته کرده و حتی از بازار جمع آوری کرده تا دوباره به نو و زیاد بفروشد. بیشتر -قیمت های بالا!

جالب اینجاست که به گفته خبرگزاری رسمی دولت، این شرکت نه تنها در انحصار، بلکه به عنوان پیشرو در بازار ماکارونی ایران، بی شرمانه با سایر شرکت ها لابی می کند و در این شرایط از آنها می پرسد که قیمت ماکارونی افزایش یافته و سبد غذایی به … بسیاری از مردم هدف قرار می گیرند، از قرار دادن محصول در بازار خودداری می کنند!

این انباشتگی و گران فروشی و لابی گری علیه مردم در شرایطی که میلیون ها ایرانی در فقر مطلق به سر می برند در حالی که صاحب این شرکت با ظاهری مذهبی وانمود می کند که فردی متدین و خیرخواه است!

این همان لحظه ای است که احمد توکلی پیشتر به آن اشاره کرده بود و نوشته بود: وقتی یک نفر 40 میلیارد تن خاک به این بازار کساد می آورد، فکر می کند منشأ کسب و کارش چیست؟

روزهای آینده مشخص خواهد کرد که آیا واقعاً این حجم عظیم اخلال اقتصادی جدی گرفته می شود، آیا متولی آستان قدس در انتصاب خود به عنوان عضو هیئت مدیره در این آستانه تجدید نظر خواهد کرد یا لابی های پشت پرده و شبکه حامیان بوروکرات ها. او را نجات خواهد داد دوباره روز از نو ؟!

اکنون همه نگاه ها به قوه قضائیه است…

دیدگاهتان را بنویسید