صبر کنید تا دفاع کارلوس راهگشا باشد؟!

صبر کنید تا دفاع کارلوس راهگشا باشد؟!

شاگردان کارلوس کی روش پس از برتری یک گل در دیدار اول امیدوارند در بازی برگشت هم برتری خود را حفظ کنند و با پیروزی مقابل سنگال به جام جهانی ادامه دهند.

کیروش در آستانه بازی برگشت تیم های ملی مصر و سنگال در نشست خبری پیش از بازی گفت: برای حفظ برتری خود با 16 بازیکن دفاع خواهیم کرد. منظورم از 16 دفاع این است که هر بازیکن باید دو بازیکن را امتحان کند نه یک بازیکن!

کارلوس کی روش ادامه داد: در دیدار مقابل بهترین تیم آفریقا به شایستگی پیروز شدیم و حالا به سنگال می رویم و بازیکنان مصر باید برای هر توپ و هر حرکتی با تمام وجود بازی کنند.

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش گفت: برای بازی برگشت آماده هستیم، تمام تلاش خود را می کنیم تا از این تقابل متقابل برنده خارج شویم و به جام جهانی ادامه دهیم. این اولین سفر من به سنگال است.

کیروش درباره حضورش در سنگال توضیح داد: سنگال زیبایی های زیادی دارد، امروز هم مثل روزهای دیگر در تاریخ فوتبال خواهد بود. ما کیفیت و مهارت های سنگال را می دانیم، بنابراین باید شجاعت مبارزه را داشته باشیم. برای پیروزی مقابل این تیم خوب دفاع خواهیم کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر در ادامه صحبت های خود گفت: برای بازی مقابل سنگال مشکلی نداریم و روند آماده سازی خوبی را در قاهره پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده هستند و خوشبختانه مصدومی نداریم.

فکر می کنم در بازی اول کار سختی انجام دادیم، همه بازیکنان سخت کار کردند و این نشان دهنده نظم و انضباط تیم ما است. ما تیمی متشکل از بازیکنان متواضع با دیسیپلین عالی داریم.

وی افزود: اگر بتوانیم رشته بازی اول را در بازی برگشت تکرار کنیم، مطمئنا خوب بازی خواهیم کرد. اما فلسفه من این است که ما هرگز با سنگال و کامرون بازی نمی کنیم بلکه با خودمان بازی می کنیم!

او در پاسخ به خداحافظی اش از مربیگری گفت: وقتی احساس می کنم دیگر نمی توانم در یک بازی فوتبال برنده شوم، تمرین و کار را متوقف می کنم. همانطور که به شما گفتم، من 45 سال است که این کار را انجام می دهم و تیمی را ندیده ام که 100 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. ما در بازی گذشته 46 درصد و در فینال جام ملت های آفریقا 51 درصد توپ را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به اینکه این تیم دارای بازیکنان بزرگ و مربیان بزرگی است، احترام زیادی قائل هستیم، اما زمانی که به ما اجازه دادند تنها 5 درصد را در اختیار داشته باشیم، می توانم با جادو معجزه کنم. شرایط فنی سنگال .

او گفت: “مهم ترین چیز برای مصر سنگال و هوادارانش است و باید به آنها بگویم که بدانند دو تیم بسیار خوب از بازیکنان برای جام جهانی می جنگند.”

اگر به من بستگی داشت، دو تیم اول آفریقایی به جام جهانی صعود می‌کردند، اما این قوانین است و امروز تنها بهترین تیم به جام جهانی صعود می‌کند. وی در پایان سخنان خود گفت: به سنگال احترام می گذارم اما امیدوارم تیم مصر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید