دکترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است/ صبر راهبردی ایران همه توطئه های دشمن را خنثی می کند


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910263

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) در استان ایلام گفت: با توجه به اینکه دکترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است، هر اقدامی که در برابر عوامل ایجاد ناآرامی چه در سطح منطقه و چه در سطح بین المللی انجام دهیم، می باشد. کاملاً مشروع و منطبق با منافع کشور است این امنیت ملی است. امروز با وجود اتفاقات اخیر و اجماع کفر علیه انقلاب اسلامی، امیدهای جدیدی را در کشور در عرصه امنیت ملی شاهد بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار سرلشکر کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز (30 آبان) در اجتماع تیپ 11 حضرت امیرالمومنین(ع) گفت: در حوادث اخیر جوانان کودکان و زنان در این مرز شلوغ بود و ما رونق داشتیم و متاسفانه بسیاری از مرزها، هنجارها و ارزش ها زیر پا گذاشته شد.

سردار کریمیان تصریح کرد: همه می دانیم که علت این حوادث در کشور بهانه ای بیش نیست. مهمتر از همه اینها برخورد خائنین و خائنین کشورفروشی است که اعتماد را نجس کرده و شجاعت و عزت را به سخره گرفته اند. بنابراین وقتی می گویم داعش پیش از آنها فرود خواهد آمد، اغراق نمی کنم.

وی افزود: برخی صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران را با مماشات با شورشیان اشتباه گرفته اند و نمی دانند که دشمن می خواهد ما را عصبانی کند و ناآرامی ها را به درگیری مسلحانه بکشاند. توطئه ها

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) ادامه داد: آنچه مشخص است دشمن به دنبال ایجاد ناامنی گسترده در کشور است و شیوه کار آنها مبتنی بر کار منسجم و سازماندهی شده است که حملات سریع و شدید و در فضای مجازی منتشر می شود. ایجاد بلاتکلیفی خوب یکی از شگردهای آنها و اتفاقات البرز، ایلام، تهران و… است. همه از این نوع هستند

سردار کریمیان تصریح کرد: بسیاری از بزرگان، نخبگان و اهل قلم نسبت به این اغتشاشات و اغتشاشات اخیر سکوت کردند، همان سکوتی که در فتنه 88 داشتند و موضع گیری های بعدی آنها دردی را دوا نکرد. اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که همه دردهای جوامع بشری ناشی از سکوت، بی تفاوتی و امر به معروف و نهی از منکر است.

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) افزود: دشمن با برنامه ریزی بلندمدت وارد این کارزار شد و دشمنی آنها با ما جاودانه است و امروز همه کسانی که از ما سیلی خوردند متحد شده و به میدان آمده اند.
وی تاکید کرد: ارتقای سطح سواد رسانه ای یکی از ضروریات امروز است چرا که داشتن نقشه راه و همفکری ذهنی در این زمینه می تواند در ارتقای حضور فرد در شبکه های اجتماعی مفید باشد.
سردار کریمیان ادامه داد: ایجاد شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور یکی از ضروریات امروز است چرا که رهبر معظم انقلاب بارها بر ایجاد این شبکه تاکید کرده اند. راه اندازی این شبکه، بمباران اطلاعاتی دشمنان در فضای مجازی را خنثی می کند و نقش آنها در تخریب افکار عمومی به حداقل می رسد.

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) گفت: با توجه به اینکه دکترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است، هر نوع اقدامی که در برابر عوامل ایجاد ناآرامی چه در سطح منطقه و چه در سطح بین المللی انجام دهیم. کاملاً مشروع و منطبق با مصالح کشور و امنیت ملی است و امروز با وجود اتفاقات اخیر و اجماع کفر علیه انقلاب اسلامی، امیدهای جدیدی را در کشور در عرصه امنیت ملی شاهد بوده ایم.

وی گفت: رونمایی از نسل جدید موشک های مافوق صوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساعاتی پس از تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به تاسیسات هسته ای ما، مایه مباهات بود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید