شناخت جایگاه روحانیت در انقلاب ممکن است توطئه های دشمن را خنثی کند


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843250

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب گفت: شناخت نقش و جایگاه روحانیت می تواند بسیاری از توطئه ها و هجمه های روانی و رسانه های خصمانه را خنثی کند و واقعیت ها را به معرض دید عموم بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از منتخبان و فعالان رسانه ای در کنگره ملی چهار هزار شهید که امروز در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار شد، گفت: در آستانه سالگرد آن حضرت مرگ. ما بعد از دو سال با مردم، مسئولان، دوستداران و شیفتگان نظام و انقلاب به توافق رسیدیم که به دلیل شرایط کرونری امکان برگزاری جمعی این مراسم به دلیل محدودیت وجود ندارد. منتظر برگزاری باشکوه یاد و خاطره امام خمینی(ره) هستند.

وی افزود: به فضل الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز رحلت امام خمینی (ره) افق آینده نظام را برای همگان ترسیم خواهند کرد و رهنمودهای معظم له منشأ خیر و برکت خواهد بود. چراغ راه، فرصتی برای تبیین نهضت است. «من دارم و این روندی است که انقلاب اسلامی در طول سالیان آن را طی کرده است.

سخنگوی سپاه فلسفی جلسه امروز را گرامیداشت فعالان رسانه ای کنگره در یاد و خاطره چهار هزار شهید روحانی عنوان کرد و افزود:

وی ادامه داد: کنگره بزرگداشت شهدای روحانی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و سالروز حماسه آزادسازی هرمشهر، چهارمین خرداد به مناسبت گرامیداشت مقاومت مردم دسفول و برخی رویدادهای دیگر کشور از جمله ریزش غم انگیز یک ساختمان در آبادان یارانه ها توانستند پیام اصلی خود را به نحو مطلوبی به مردم ارائه دهند، پیامی که نشان دهنده واقعیت های حضور آوانگارد روحانیت در دفاع از جهان و سایر عرصه های پاسخگویی به نیازهای انقلاب است. و کشور و مردم همراه با سیل، زلزله و تاج جنگ.

شریف تعداد شهدای کشیش در دوران دفاع مقدس را به تناسب همه عرصه‌های زندگی بیان می‌کند و تصریح می‌کند: در پاسداشت حرمین و حمایت از محور مقاومت، روحانیت نیز نقش متفاوت و پررنگی برای مقابله با این حرمین دارد. حمله رسانه ای به روحانیت که محور اصلی ساماندهی جریان فکری انقلاب اسلامی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات جنبی در کنگره چهار هزار شهید گفت: پیش از این مراسم نمایشگاهی با عنوان یادواره شهدا برپا شد که گنجینه عظیمی از اخبار و اطلاعات مربوط به شهداست. دفاع مقدس و سایر عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی و میهن به تفکیک استان ها و شهرها و مقاطع تاریخی و زمانی.

وی تاکید کرد: ایجاد این کنگره و دسترسی به این داده های پاک و الهام بخش، رسالت خطیری را بر عهده فعالان رسانه ای کنگره شهدا گذاشته است تا بتوانند با تمرکز بر این نمایشگاه به ارائه شهدای روحانی بپردازند. همچنین نرم افزار، کتاب، مجلات و محتوای تولید شده در این کنگره توسط فعالان رسانه ای قابل ارائه به عموم و علاقه مندان می باشد.

شریف در پایان تولید و انتشار اخبار، مصاحبه ها و گزارش های تصویری، تولید تیزر و ویدئو، مستند و ویژه برنامه های تلویزیونی را از جمله اقدامات حوزه اطلاع رسانی کنگره برشمرد و تصریح کرد: تا به امروز همواره بوده است. همدم و همدل و رهبر مردم و شناخت نقش و جایگاه این گروه مظلوم می تواند بسیاری از توطئه ها و هجمه های روانی و رسانه های دشمن را خنثی کند و حقایق را در معرض دید افکار عمومی قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید