صدا و سیما در تلاش برای حذف رقبای محبوب تر در نمایش های خانگی و بسترهای اینترنتی هستند

صدا و سیما در تلاش برای حذف رقبای محبوب تر در نمایش های خانگی و بسترهای اینترنتی هستند

روز جدید نامه سعید مقیسه رئیس سترا به پیمان جبلی که در آن بندهایی به مصوبه شورای صدا و سیما در فضای مجازی، عزم جدید سترا برای مقابله و توقف تریبون های شبکه بومی تلویزیون اشاره شده است.

به نظر می رسد امنیت پس از اینترنت به سیستم عامل های جریان داخلی نیز گسترش می یابد. تلویزیون که در رقابت با رقبای جدید از بسترهای پخش اینترنتی و شبکه های اجتماعی عقب مانده بود، به دور جدیدی از اقدامات تنبیهی بسترهای پخش رفت و در تاریخ 31 تیرماه و در 12 بند خطاب به جبلی، طرحی را بر اساس ترسیم کرد. که با کمک نهادهای نظارتی و لابی گر، مجموعه اقداماتی را که در دوره تصدی خود توسط شورای فضای مجازی جمع بندی شد، ترسیم کرد، خانه را در اختیار گرفته و این رقبای جدید را به زنجیره مورد علاقه خود تبدیل کنید یا آنها را از صحنه رقابت حذف کنید! اقدامات بیش از 20 نهاد برای جلوگیری از تریبون‌ها شاید یکی از بی‌سابقه‌ترین مصادیق مصوبات منتشر شده برای خروج رقبای جدید از عرصه رقابت با رسانه ملی باشد، اقداماتی که از ترغیب نمایندگان مجلس به مصاحبه شروع می‌شود و به نوشتن می‌رسد. نامه ای به معاونت علمی مبنی بر عدم حمایت مالی و در نهایت اعلام آن رسانه ها علیه هر سازمانی که همکاری نکند اقدام خواهند کرد. انجام دهید. پس از شکست طرح حراست، دا و سیما برای طرح ساماندهی سکوهای صدا و سیما همانطور که در این نامه آمده است به همراه نمایندگان کمیسیون فرهنگ مجلس برای پیش بینی نطق قبل از دستور و اعتراض، اطلاعیه و اطلاعیه به حفاظت پیشگان رفتند. طرح مشکل با کمیسیون اصل 90 مشورت شد در بند دیگری به نامه ای خطاب به اداره کل صدا و سیما اشاره شده است که در آن تاکید شده است از تبلیغات شرکت های پخش کننده تبلیغات در تریبون ها جلوگیری شود و اقدام مشابه با کانال های تبلیغاتی ماهواره ای انجام شود. درخواست شد! مقیسه در بند دیگری اعلام کرد که ارسال نامه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر عدم ارائه خدمات به مراکز داده در دستور کار اجرایی ساترا قرار گرفته است، همچنین ساترا از وزارت حریم خصوصی خواست تا تابلوهای برخی از پلتفرم ها را لغو کند. این نامه به جبلی اعلام شده است که برای عدم صدور مجوز تبلیغات شهری با وزارت فرهنگ و رهبری و به دلیل عدم حمایت مالی با معاونت علمی رئیس جمهور و سازمان تبلیغات اسلامی برای جلوگیری از تبلیغات شهری با سازمان زیباسازی شهرداری تماس خواهد گرفت. با پلیس امنیت برخورد قانونی لازم کتبی با پلیس فتا برای جلوگیری از درج محتوای نامناسب در سکوها و با ناجا برای جلوگیری از فعالیت های تولیدی دوستدار محیط زیست است.

مقیسه در راستای رعایت مصوبات شورای سایبری تلویزیون و صداوسیما از رئیس سازمان صداوسیما خواست برنامه‌های جد برای تولید برنامه در هیئت پروانه ساخت (الماس) را نپذیرد. و هیچ شانسی برای رعایت قانون، مصاحبه و اقدام رسانه ای ندارند و این اتفاق می افتد تا اینکه در ماه های اخیر رسانه ملی دیگر حتی نظرسنجی شعبه اخذ رای خودش را که همیشه اعلام می کرد مخاطبانش بالای 80 نفر هستند را اعلام نمی کند. %.برای سریال هایش تبلیغات محیطی را در سطح شهرها اجرا کرد! انتقادها در مورد کاهش مخاطب رسانه ملی هر روز بیشتر می شود در حالی که شبکه بومی تلویزیون حداقل می تواند خاکریزی در برابر گسترش شبکه های ماهواره ای باشد. محتوای جدید باشید اکنون با شرکت خود در برابر بخش خصوصی و شکست نسبی تصمیم به اجرای طرح تدافعی با کمک طیف گسترده ای از نهادهای حاکمیتی و دولتی برای مقابله با رقبای داخلی گرفت!

جذب صدا و سیما برای تعلیق تریبون/ مکاتبه با 20 نهاد فرهنگی و امنیتی برای تهدید نمایش خانگی
جذب صدا و سیما برای تعلیق تریبون/ مکاتبه با 20 نهاد فرهنگی و امنیتی برای تهدید نمایش خانگی

دیدگاهتان را بنویسید