صدور مجوز رایگان برای بازسازی ساختمان های آسیب دیده سیل در یزد


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890568

حجت الاسلام حیدری سخنگوی شورای شهر یزد از تصویب صدور مجوز رایگان برای بازسازی ساختمان های آسیب دیده سیل در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سید ناصر حیدری امروز در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: برای حمایت از خانواده های سیل زده و کمک به نیروها و نهادهای مختلف در امر بازسازی ساختمان ها، صدور پروانه بازسازی و نوسازی ساختمانهای آسیب دیده با تصویب شورا به صورت رایگان.

وی افزود: صدور مجوز مساعدت و مساعدت در مرمت ساختمان های مسکونی تخریب شده و یا تایید ستاد بحران شهرداری در رابطه با صدور پروانه ساختمانی حداکثر تا 300 مترمربع برای مرمت و نوسازی. همان ملک یا زمینی که دولت با آن ملک را جایگزین می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مهلت سه ماهه برای بازرسی از مالکانی که در سیل اخیر به اموالشان خسارت وارد شده است در شورای اسلامی شهر یزد تصویب شد.

حجت الاسلام حیدری گفت: با توجه به اینکه تعدادی از املاک تجاری و مسکونی شهر در سیل اخیر آسیب دیدند، شهرداری یزد برای کمک به مالکان واحدهای تجاری یا مسکونی آسیب دیده در سیل اخیر درخواست مهلت پرداخت کرد. بدهی به شهرداری

وی افزود: مقرر شد در صورت بررسی و استعلام به همراه تایید بازرسی، تاریخ های بازرسی که باید در مرداد، شهریور و بعد از سال جاری باشد، بدون احتساب هزینه تاخیر، سه ماه به تعویق بیفتد. توسط شورای اسلامی شهر یزد رسید.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا 15 روز آینده با محوریت کمیته سازندگی شورای اسلامی شهر یزد لایحه کامل تری بررسی و به شورای حفاظت از سیلاب ارسال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید