صنایع باید در جهت استقلال و خودکفایی برق گام بردارند


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890104

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف برق در صنایع استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برخی از صنایع استان هرمزگان به تنهایی برق نزدیک به مصرف کلانشهر بندرعباس مصرف می کنند بنابراین صنایع باید در جهت استقلال گام بردارند. و خودکفایی در زمینه برق.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل نیروگاه بندرعباس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، گفت: نیروها در استان هرمزگان خود را در پیشبرد امور و اقدامات بزرگ بسیار توانا می دانند که نمونه آن صنعت برق استان است.

وی با اشاره به اینکه ایران توانایی صادرات برق به کشورهای همسایه را دارد، گفت: صادرات برق به کشورهای صادرکننده محصولات استراتژیک موضوع بسیار مهمی تلقی می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: اگر ایران بتواند نقش فعال خود را در صنعت برق حفظ کند، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

عبادی زاده با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق گفت: برای مدیریت صحیح مصرف نیازمند قانون گذاری و سیاست گذاری هستیم. زیرا نصیحت و موعظه به تنهایی نمی تواند این مهم را محقق کند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف برق در صنایع استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برخی از صنایع استان هرمزگان به تنهایی برق نزدیک به مصرف کلانشهر بندرعباس مصرف می کنند، بنابراین صنایع باید در جهت استقلال و خودکفایی در کلانشهر بندرعباس گام بردارند. حوزه برق

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: استان هرمزگان ظرفیت خوبی برای استفاده از پنل های خورشیدی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عبادی زاده ادامه داد: تامین برق اقتصاد برخی خانوارها از طریق پنل های خورشیدی امکان پذیر است.

وی ضمن تاکید بر افزایش ظرفیت تولید برق در استان هرمزگان، گفت: بررسی ها و برنامه ریزی های لازم برای افزایش ظرفیت تولید برق به ویژه در شرق استان هرمزگان و سواحل مکران باید در دستور کار قرار گیرد تا به توسعه برنامه ریزی شده پاسخ داده شود. در آینده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید