ضربات مخالفان به کهدان در کشتن اراک/این بار قرعه به داریوش عبدالعلیان افتاد+فیلم


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907478

ماجرای مردی که به ادعای ضد انقلاب در جریان اعتراضات کشته شد، جوانی به نام داریوش عبدالعلیان است که مکانیک کار می کند، پس از تصادف وحشتناکی با موتورسیکلت، به بیمارستان منتقل و با تلاش پزشکان. و کادر پزشکی جان سالم به در برد و هم اکنون در یکی از بیمارستان های اراک تحت درمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ پس از مراسم تشییع پیکر مهرشاد شهیدی نژاد در روز شنبه 16 آبان و رفتار تخریبی چند نفر در پایان این مراسم و سردادن شعارهای تندرو و رفتارهای نامتعارف از قبیل کف زدن، رقصیدن، رفع حجاب برخلاف نظر صریح خانواده مرحوم شهیدی نژاد اصحاب رسانه ضدانقلاب و امپراتوری دروغ رسانه ای از روز شنبه شایعه مرگ مردی در تجمعات اراک را آغاز کردند تا اینکه این بار ضد انقلاب سنگ تمام گذاشتند و دروغ پردازی کردند. بار دیگر نارضایتی خود را از کشته شدن جوانان ایرانی آشکارا اعلام کردند، اما این بار ناکام ماند و به کهدان ضربه زد.

اما ماجرای مردی که ضدانقلاب مدعی کشته شدنش هستند از این قرار است که جوانی به نام داریوش عبدالعلیان که مکانیک کار می کرد پس از تصادف وحشتناکی با موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشکان و کادر درمانی جان سالم به در برد. و هم اکنون در یکی از بیمارستان های اراک تحت درمان است.

وی در گفتگوی دیار آفتاب با داریوش عبدالعلیان از سوء استفاده عناصر فرصت طلب و بیگانگان صحبت کرد و هرگونه دخالت در اغتشاشات و همراهی با شورشیان را به طور کامل رد کرد.

همچنین با مادر داریوش عبدالعلیان که این روزها به همراه فرزندش در بیمارستان بستری است گفت‌وگو کرده‌ایم و وی ضمن اعلام پایبندی به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، هرگونه ارتباط فرزندش با عناصر شورشی را تکذیب و تاکید کرد که مردم باید به عناصر ضد انقلاب و رسانه های بیگانه اعتماد نمی کنند، زیرا خارجی ها با مردم و جوانان ایران همدردی نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید