ضرب و شتم دانش آموز مقطع ابتدایی در یکی از مدارس سنندج

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، چند روز پیش یک دانش آموز ابتدایی در مدرسه ای در سنندج توسط معلمش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و پلیس و دستگاه قضایی به سمت این پرونده تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، این دانشجو در یکی از محله های فقیر نشین سنندج زندگی می کند و پدرش در تهران کار می کند.

به گفته حاضران در صحنه، زمانی که مادر دانش آموز برای اطلاع از علت کتک خوردن فرزندش به مدرسه رفت، با برخورد زشتی با معلم و مدیر مدرسه که او نیز با 110 تماس گرفت، مواجه شد و پس از رسیدن پلیس به ژ. ک. صحنه و مشاهده وضعیت از دانش آموز توسط مادرش خواسته می شود از معلم و مدیر مدرسه شکایت کند که چرا فرزندش را کتک زده اند؟!

مادر این دانش آموز در ادامه با بیان اینکه متقبل هزینه های پیگیری شکایت نشده است، خودداری کرده است اما خود پلیس با ضرب و شتم شاکی دانش آموز از معلم شکایت کرده است.

سپس مادر این دانش آموز برای پیگیری شکایت و بردن فرزندش به پزشکی قانونی برای معاینه پزشکی به دادگاه احضار شد اما او نیز گفت که ملزم به پرداخت نیست و خود دادگاه تمام هزینه ها را پرداخت کرده است. پذیرفته شده است تا این مادر هم پا جای پای قضیه بگذارد و حق فرزندش را ضایع نکند.

خبرنگار کُردتودی برای پیگیری موضوع به درب دانش آموز سابق رفت اما مادرش از ترس اینکه معلمان و مدیر مدرسه با فرزندش ملاقات کنند و او را از مدرسه اخراج کنند حاضر به مصاحبه نشد!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید